Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@17:12:50 GMT

جشنواره عکس دانش آموزی «درنا» در ایستگاه پایانی

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۸۹۹۹

جشنواره عکس دانش آموزی «درنا» در ایستگاه پایانی

دومین دوره جشنواره عکس و نخستین دوره فیلم کوتاه ویژه دانش‌آموزان و دبیران استان فارس «درنا»، به ایستگاه پایانی خود رسید و با معرفی برگزیدگان خود به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دومین دوره جشنواره عکس و نخستین دوره فیلم کوتاه ویژه دانش‌آموزان و دبیران استان فارس «درنا»، به ایستگاه پایانی خود رسید و با معرفی برگزیدگان خود به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فراخوان این جشنواره از بهمن ماه سال گذشته در بین دانش آموزان و دبیران و هنرآموزان مقطع متوسطه دوم در سطح استان فارس انتشار یافت.

 

دبیرخانه این جشنواره از اول لغایت 27 فروردین ماه سال جاری پذیرای دریافت آثار در 2 این جشنواره در 2 بخش دانش آموزان مقطع متوسطه دوم و دبیران و هنرآموزان متوسطه دوم و 2 محور جاذبه های طبیعت گردی و گردشگری طبیعی به جز گردشگری معماری و تاریخی، چشم اندازهای طبیعی و حیات وحش استان فارس و آلودگی های زیست محیطی، محیط زیستی شهری و صنایع استان فارس بوده است.

 

«گل افرین زارع»، دبیر اجرایی دومین دوره جشنواره عکس و نخستین دوره فیلم کوتاه «درنا»، اظهار داشت: در مجموع هزار و 445 نفر از دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه و معلمان در آن شرکت کردند.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مشهد مرحله کشوری مراسم افتتاحیه خبرگزاری شبستان مسجد نمایشگاه کتاب تهران خسارت سیل شهید مطهری سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران سازمان محیط زیست فارس آموزش و پرورش فارس جشنواره عکس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی و بهره برداری از حوضچه‌های جمع آوری و مدیریت شیرابه سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان به مناسبت هفته زمین پاک برگزار شد.

کد خبر 6095028

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد