Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@15:07:25 GMT

کلوپ: ضربه مسی غیرقابل مهار بود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۹۰۵۳

کلوپ: ضربه مسی غیرقابل مهار بود

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، از نمایش شاگردانش مقابل بارسلونا ابراز رضایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که چند بار تا مرز باز کردن دروازه بارسلونا پیش رفت، مغلوب درخشش خیره کننده لیونل مسی شد تا کار بسیاری دشواری برای جبران شکست 0-3 دور رفت در استادیوم آنفیلد و صعود به فینال لیگ قهرمانان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یورگن کلوپ گفت: "فوتبال همینگونه است و همه چیز معطوف به گلزنی می شود. عملکرد خوبی ارائه دادیم و بازیکنان فوق العاده بازی کردند اما در گلزنی ناکام بودیم. وقتی مقابل تیمی مانند بارسلونا بازی می کنید کافیست چند لحظه به آنها فرصت بدهید تا کار خود را انجام دهند. من از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم اما نتیجه قانع کننده نیست.

 

من نمی دانم که آیا ممکن بود بهتر از این نیز بازی کنیم یا خیر. توپ به دیرک دروازه ما برخورد کرد و لیونل مسی یک گل راحت به ثمر رساند و در ادامه نیز شاهد به ثمر رسیدن یک ضربه ایستگاهی فوق العاده از سوی او بودیم و به نظر من این ضربه غیرقابل مهار بود. حالا باید ریکاروی کرده و آماده دیدار برابر نیوکاسل باشیم.

 

چه می توانم بگویم؟ باید این شکست را پذیرفته و به فکر بازی های بعدی باشیم. در چنین بازی ها تنها گل زدن ارزش دارد و به سبک بازی شما ارزشگذاری نمی شود.

 

از نظر من موقعیت هایی که ما روی دروازه بارسلونا خلق کردیم و برای آنها مشکل ساز شدیم فوق العاده بود. قرار نیست بعد از بازی در رختکن جشن بگیریم و من نقطه نظراتم را به بازیکنانم گفتم. ما دوباره بازی خواهیم کرد اما برنامه چیست؟ خواهیم دید. قرار نیست زندگی ما با این شکست آسان تر و بهتر شود اما ما مجبور نیستیم در مورد این نتیجه همین حالا فکر کنیم.

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش