Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی درباره پروژه انتقال آب ارس ‌گفت: این پروژه نه تنها برای تأمین آب این منطقه بلکه از نظر پدافندی نیز مهم است و اگر خط اعتباری آن گشایش یابد مشکلی در اجرای آن نداریم. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مرند و رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان،اظهار داشت: مرند جایگاه ویژه‌ای دارد و دغدغه تمام مسئولان استان توسعه این شهرستان و حل مشکلات آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گزارش‌ها و موضوعات مطرح شده در این جلسه نشان داد که کار و تلاش در بخش‌های دولتی و خصوصی شهرستان انجام می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: البته امروز با شرایط دشواری مواجه هستیم؛ بنابراین همه نقدها را با جان و دل می‌شنویم و در حد مقدورات و امکانات استانی برای حل مشکلات تلاش می‌کنیم.

صنعت گردشگری می‌تواند به جذب سرمایه گذار و تثبیت سرمایه‌ها کمک کندزیرساخت‌های شهرک صنعتی پلدختر هر چه سریع‌تر فراهم شودرکود در شهرک صنعتی بروجرد؛ کارخانه سامان کاشی تعیین تکلیف شود

پور‌محمدی  با بیان اینکه با وجود محدودیت‌ها، سرمایه‌گذاری در استان انجام می‌شود، افزود: جذب سرمایه‌گذاری نیازمند فراهم بودن بستر فرهنگی است و زمینه شکوفایی استعدادها و قابلیت‌ها باید فراهم شود تا مهاجرت معکوس اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه همه مدیران استان پای کار هستند، افزود: از طرف مدیران استان تضمین می‌دهم که نارسایی‌های شهرستان مرند را در حد امکانات استانی رفع کنیم و هر جا که نیاز به پیگیری در سطح ملی باشد این کار را انجام خواهیم داد.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص پروژه انتقال آب ارس نیز گفت: این پروژه نه تنها برای تأمین آب این منطقه بلکه از نظر پدافندی نیز مهم است و اگر خط اعتباری آن گشایش یابد مشکلی در اجرای آن نداریم.

فرماندار مرند هم در این نشست رسیدگی به وضعیت جاده‌ها و تکمیل پروژه‌های راه‌سازی این شهرستان را خواستار شد و گفت: شهرستان مرند در مسیر ترانزیت قرار دارد و باید توجه ویژه‌ای به محورهای مواصلاتی آن شود.

داود گرشاسبی همچنین کمبود اعتبارات حوزه آب، کمبود تخت‌های بیمارستانی و تأخیر در بهره‌برداری از ورزشگاه مرند را از جمله مشکلات این شهرستان عنوان کرد و گفت: شهرک‌های صنعتی این شهرستان نیز با مشکلاتی نظیر تصفیه‌خانه فاضلاب، صدور سند و منابع طبیعی مواجه هستند که حل و فصل آنها نیازمند اهتمام جدی دستگاه‌های استانی است.

وی همچنین گزارشی از اقدامات انجام یافته برای حل مشکلات شهرستان نظیر پروژه جواهر، مشکل آب شهرک صنعتی شماره 2، پل دولت‌آباد و کاروانسرای هولاکو ارائه کرد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس نیز خواستار تسریع در افتتاح ورزشگاه مرند، اختصاص اعتبار بیمارستان مرند، حل مشکل معارض در شهرک صنعتی، سامان‌دهی وضعیت جاده‌های شهرستان و تعیین تکلیف تغییرات مصوب در تقسیمات سیاسی این شهرستان شد.

محمد حسن‌نژاد همچنین بر آسیب‌شناسی موضوع مهاجرت از استان آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: در روستاهایی که مهاجرت معکوس اتفاق افتاده، باید زمینه فعالیت آسان‌تر شود.

امام جمعه مرند نیز در این نشست از مدیران کل آذربایجان شرقی خواست تا برخی اختیارات را به مسئولان شهرستانی تفویض کنند.

حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده با بیان اینکه امین مردم بودن در نظام اسلامی توفیق بزرگی است، افزود: مدیرانی که توانایی خدمت به مردم را ندارند، باید میدان را خالی کنند تا افراد توانمند وارد میدان عمل شوند.

وی همچنین خواستار تسریع در احداث بیمارستان جدید مرند، تکمیل پروژه آب‌رسانی به مرند، احداث کتابخانه، توسعه منطقه آزاد ارس و ایجاد امکانات رفاهی در منطقه گردشگری پیام شد.

انتهای پیام/

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز

فرهودی در طی بازدید از پروژه‌های آموزشی در شهر تبریز بر اهمیت تسریع بهره برداری از پروژه‌های آموزشی در این کلانشهر تاکید کرد. 

وی در این بازدید‌ها ضمن تاکید بر اهمیت توسعه فضا‌های آموزشی در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: کلان‌شهر تبریز به لحاظ وسعت بزرگ خود نیازمند توجه ویژه ای است و ما این قول را می‌دهیم که تا پایان سال ۱۴۰۳ ۸۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام در سطح این کلانشهر را تمام کرده و تحویل جامعه آموزش و پرورش استان دهیم. 

فرهودی اذعان کرد: امیدواریم تا در سال ۱۴۰۳ با کمک و همت خیران محترم و همکاری و هماهنگی شهرداری تبریز نسبت به آغاز پروژه‌های جدید در شهرستان تبریز اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی در طی بازدید‌های خود از پروژه‌های ۱۲ کلاسه حاج کریم مردانی آذر شهرک مرزداران، ۱۲ کلاسه هاجر ناحیه ۲، مدرسه روستای الوار ناحیه ۲ و مدرسه شهید قنبری لاله بازدید کرده و راهکار‌ها و دستورات لازم را در جهت تسریع در بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه ها به پیمانکاران و ناظران پروژه‌ها ابلاغ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است