Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: در پی اعدام وحشیانه تعدادی از جوانان ولایت مدار و از شیعیان مظلوم عربستان توسط رژیم منحوس سعودی استان خوزستان جشنواره شعر گرامی داشت این عزیزان را برگزار می‌کند. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

محمد جوروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان، اظهار داشت: امروز رژیم سفاک و خون‌ ریز سعودی با پشتیبانی آمریکای جنایتکار از هیچ جنایت و وحشی‌گری ابایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل خبرنگار منتقد، وحشی گرها در منطقه، اعدام دسته جمعی جوانان و نوجوانان شیعه بخشی از جنایت این رژیم خون ‌ریز و تکفیری است.

تظاهرات مردم لبنان در محکومیت اعدام 37 شهروند عربستانیاعدام 37 فعال فرهنگی نشان‌دهنده استیصال رژیم آل‌سعود استاعدام شهروندان عربستانی مردود و «جنایتی عظیم» است

وی افزود: در هر مکانی از جهان جنایت علیه مسلمانان به خصوص شیعیان باشد این رژیم منحوس و وحشی سعودی دخالت و دست نجس او هویدا و مشهود است. کشتار شیعیان نیجریه، شرارت در برخی کشورهای منطقه و در حال حاضر هم اعدام 32 نفر از جوانان و شیعیان دل هر انسانی را می ‌رنجاند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بیان کرد: امروز شیعیان در عربستان مظلوم هستند و در بی‌رحمی کامل مورد هجمه وهابی‌ها، سلفی‌ها، تکفیری‌ها و رژیم منحوس سعودی با چراغ سبز آمریکا واقع‌ شده‌اند.

وی گفت: جنایت اخیر رژیم سعودی در اعدام 32 نفر از جوانان شیعه دل مردم خوزستان را رنجانده و در پی این اقدام فجیع اداره کل فرهنگ و ارشاد استان خوزستان با همکاری شاعران عرب زبان جشنواره شعر استانی در گرامی داشت این 32 نفر شهید برگزار می‌کند.

جوروند عنوان کرد: در ابراز همدردی با شهدای شیعه عربستان شنبه بعدازظهر در شهرستان کارون با حضور شاعران، فرهنگ دوستان، مسئولان جشنواره شعر استانی با همکاری شاعران عرب ‌زبان جشنواره استانی را برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما به همه رژیم‌های سفاک و مرتجع عربی و سعودی ثابت خواهیم کرد مردم استان خوزستان با برادران مسلمان چه سنی و چه شیعی همراه و یاور مظلومان به خصوص شیعیان عزیز است و ما در کنار هم و برادر هستیم و جنایات رژیم سعودی را محکوم می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان مردمی ولایت مدار، خون گرم و پیرو مذهب رسمی کشور و اهل ‌بیت عصمت و طهارت (ع) هستند و نمی‌گذارند شیعیان مظلوم عربستان تنها بمانند.

وی خاطر نشان کرد: یاد و خاطره این شهدا و مبارزان راه حق در عربستان را گرامی می‌داریم و به سبب اعدام چند جوان شیعی که جرمشان مداحی کردن برای حضرت سیدالشهدا (ع) و ادامه دادن راه اهل ‌بیت (ع) بود برای این وهابی‌ها متأسف هستیم.

جوروند توضیح داد: تا چه وقت جهان باید شاهد جنایات رژیم صهیونیستی و اخیراً رژیم منحوس سعودی باشد و سکوت کند. چرا کشورهای مدعی آزادی سکوت کرده‌اند. قتل روحانی مبارز آیت‌الله باقر النمر و کشتن خبرنگاران برای سعودی‌ها عادی شده است.

وی افزود: وفاداری خوزستان به کشور، انقلاب اسلامی و مذهب رسمی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست در روز شنبه 14 اردیبهشت ماه 98 بعدازظهر در شهرستان کارون خواهید دید چگونه شاعران عرب زبان ما در حمایت از 32 جوان مظلوم شیعه عربستان خود را نشان خواهند داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بیان کرد: سرودهای شاعران استان خوزستان در جشنواره استانی حمایت از 32 جوان شهید عربستان در شهرستان کارون به صورت کتاب منتشر خواهد شد. سعی داریم این کتاب را قبل از چهلم این شهدا چاپ و در سطح کشورهای عربی توزیع کنیم.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند

به گزارش ورزش سه، صندوق سرمایه گذاری عمومی در سال 2023 از باشگاه‌های لیگ روشن برای جذب گروهی از مهم‌ترین بازیکنان بین‌المللی مثل کریستیانو رونالدو، نیمار، کریم بنزما فرانسوی و ... حمایت کرد.

یک منبع به روزنامه سعودی الشرق الاوسط توضیح داد که کمیته جذب بازیکن در لیگ حرفه‌ای عربستان در دوره اخیر جلساتی را با باشگاه‌ها برگزار کرده است تا بازیکنانی را که می‌خواهند در فصل نقل و انتقالات تابستانی به فوتبال این کشور منتقل شوند، مشخص کند.

این منبع در ادامه گفت پیش بینی می‌شود هفته آینده جلسه دیگری بین کمیته و باشگاه‌ها برگزار شود. برنامه برای حضور بازیکنان بزرگ بین‌المللی در راستای برنامه‌ توسعه مسابقات فوتبال در عربستان سعودی است تا لیگ این کشور به یکی از 10 لیگ مهم جهان تبدیل شود.

اما صندوق سرمایه‌گذاری عربستان بر چه اساسی از باشگاه‌ها حمایت می‌کند؟ این منبع اشاره کرد که حمایت‌های صندوق از باشگاه‌ها با توجه به جایگاه آنها در جدول لیگ عربستان صورت می‌گیرد.

در واقع باشگاه‌هایی که موقعیت‌های بالاتری دارند (به عنوان مثال الهلال و النصر در فصل جاری)، ممکن است حمایت بیشتری دریافت کنند، و تیم مقابل تیم‌هایی که در رده‌های پایین‌تر هستند، حمایت کمتری داشته باشند.

این استاندارد به منظور ایجاد انگیزه در باشگاه‌ها برای ارائه بهترین سطوح و دستیابی به نتایج بهتر است که باعث افزایش قدرت و جذابیت مسابقات لیگ عربستان می‌شود.

انمار الحائلی، رئیس باشگاه الاتحاد، اخیراً در اظهارات تلویزیونی تایید کرد که حمایتی که از باشگاه‌ها انجام می‌شود، به یک اندازه نیست. من اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌خواهم در این مورد اظهار نظر کنم، اما باید جزئیات بیشتری در این زمینه به ما ارائه شود.

وی همچنین گفت: باید جدولی ارائه شود که نشان دهد هر باشگاه چه چیزی دریافت می‌کند، چون ممکن است خطایی رخ بدهد و از برخی باشگاه‌ها بیشتر از سایر باشگاه‌ها حمایت شود.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی شعر رضوی در ارومیه برگزار می‌شود
  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تالار حافظ شیراز میزبان۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • نوای خوشِ هزار دف؛ از کردستان تا سراسر ایران
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست