Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای افزایش آمادگی و هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌های ذیربط رزمایش پدافند غیرعامل پرتوی تحت عنوان شهدای خلیج فارس در جوار نیروگاه اتمی بوشهر آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سخنگوی رزمایش پرتوی شهدای خلیج فارس صبح امروز  در آغاز عملیات این رزمایش با بیان اینکه سناریو رزمایش پرتوی از قبل تعیین شده است اظهار داشت: بر اساس این سناریو در نیروگاه اتمی بوشهر حادثه‌ای به وقوع پیوسته است که نیروهای عمل کننده وارد عملیات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید خورشیدی با بیان اینکه استان بوشهر در امنیت کامل قرار دارد افزود: برای اجرای رزمایش پرتوی شهدای خلیج فارس، قرارگاه پرتوی به ریاست استاندار بوشهر به عنوان فرمانده قرارگاه تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بر اساس سناریویی از پیش تعیین شده  این رزمایش در حال اجراست بیان کرد: در این سناریوی از پیش تعیین شده ساکنان روستاهای هلیله و بندرگاه و کمپ مروارید در جوار نیروگاه اتمی بوشهر تخلیه اضطراری می‌شوند.

سخنگوی رزمایش پرتوی شهدای خلیج فارس با تاکید بر پرهیز از شایعات گفت: از مردم استان بوشهر به ویژه روستاهای جوار نیروگاه اتمی بوشهر تقاضا می‌شود اطلاعات موثق را از صدا و سیما دریافت کنند و به هرگونه شایعه توجه نکنند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076920 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل