Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، نسخه ویژه «گزارش مولر» که مربوط به تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه دادگستری آمریکا، در خصوص رابطه روسیه با کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کنونی این کشور در انتخابات ۲۰۱۶ است، هفته گذشته بیش از هر کتاب غیر داستانی دیگر فروش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اسکرایبنر» و «واشنگتن پست» بطور مشترک گزارش مولر را ویرایش و به چاپ رسانده‌اند.

این کتاب هفته گذشته در صدر کتاب‌های غیر داستانی قرار گرفت. همچنین «گزارش مولر» هم نسخه چاپی و هم نسخه الکترونیک، یکشنبه در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز نیز ظاهر شد.

پیش‌بینی می‌شود مانند اسناد دولتی پیشین، همچون گزارش استار و یا تحلیل کمیسیون ۱۱ سپتامبر (۱۱/۹)، گزارش مولر نیز به کتابی محبوب در آمریکا تبدیل شود که حتی در نهایت رایگان در اختیار همگان قرار گیرد.

مولر در جریان تحقیقات طولانی و تقریبا دو ساله خود در خصوص مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با چندین تن از کارکنان کاخ سفید از جمله کسانی که در سال ۲۰۱۶ در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا مشغول به فعالیت بودند، صحبت کرد. در نهایت گزارشی که از سوی وزارت دادگستری آمریکا منتشر شد نشان می‌داد هیچ مدرکی در خصوص توافق میان ستاد انتخاباتی ترامپ و روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیدا نشده است.

شایان ذکر است، پیش از این مسکو بار‌ها اتهامات مقامات آمریکایی در خصوص دخالت در انتخابات آمریکا را رد کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود

سلیمی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از فردا ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد افزود: در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

سلیمی اظهار کرد: مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی