Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ملکه گلمغانی زاده، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با همکاری هیات امنا بازار زعفرانیه و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید، کارگاه چرم دست دوز در این بازار برپا می‌شود.

وی بیان کرد: جلسه‌ای در این خصوص برای بررسی شرایط واگذاری و شیوه بهره برداری یکی از طبقات بازار زعفرانیه به عنوان کارگاه چرم دست دوز با حضور تعدادی از هیات امنا بازار زعفرانیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: شرایط واگذاری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد جلسه‌ای با حضور صنعتگرانی که اعلام آمادگی نمودند در محل اداره کل برگزار و صنعتگران واجد شرایط برگزار شود و به هیات امنا معرفی شوند.

گلمغانی زاده اضافه کرد: با توجه به لزوم ایجاد اشتغال در جامعه و تحقق اشتغال ارزان قیمت از طریق صنایع دستی اهتمام ما در سال جدید افزایش اشتغال پایدار در حوزه صنایع دستی خواهد بود.

انتهای پیام/ح

افزایش اشتغال پایدار در حوزه صنایع دستی در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع دستی بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه

کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۱۴۰۳ ایجاد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اختصاص کد تعرفه ملی برای انواع محصولات صنایع دستی، تدقیق در احصای آمار صادرات این محصول را به دنبال دارد و موجب افزایش دقت در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و هدف گذاری‌ها در حوزه صادرات صنایع دستی می‌شود.

با توجه به آمار بالای صادرات گیوه به ویژه از مناطق غربی کشور و با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی،‌ کد تعرفه اختصاصی با شرح «گیوه با رویه و زیره از جنس منسوج» در کتاب مقررات صادرات و واردات سال 1403 ایجاد شد.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

صادرکنندگان از این پس،‌ می‌تواندد کالای مذکور را با کد تعرفه اختصاصی آن در گمرک اظهار کنند.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت