Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:51:51 GMT

همایش بزرگ روز جهانی گرافیک در کازرون

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۱۷۱۷

همایش بزرگ روز جهانی گرافیک در کازرون

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جاویدی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون در مراسم افتتاح این همایش، با اشاره به هنر گرافیک و ارزش آن،گفت: هنرمند طراح امروز به واسطه زبان گرافیک با دیگران و محیط اطرافش گفتگو می‌کند و یک نوع ارتباط و همکاری همگانی را برقرار می‌کند.

وی بیان کرد: این همایش از برنامه‌های عملیاتی معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون است که با همکاری هنرستان دخترانه کار دانش امام رضا (ع) برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فائزه دانش، دبیر همایش روز جهانی گرافیک نیز هدف از برگزاری این همایش را پاسداشت روز جهانی گرافیک به عنوان رخداد مهم در عرصه تقویم گرافیک جهانی دانست و بر نقش و جایگاه گرافیک در دوران معاصر و مهمتر از همه بالا بردن سطح کیفی دانش آموزان، دانشجویان و افراد علاقه‌مند به این عرصه تاکید کرد.

برای اولین بار در این شهر همایش گرامیداشت هفته جهانی گرافیک در هنرستان دخترانه امام رضا (ع) با برنامه‌هایی از جمله سخنرانی، برگزاری ورک شاپ استاد بهنام رئیسیان عضو انجمن طراحان گرافیک چین و هیئت مدیره اتحادیه طراحان، حضور اساتید بزرگ این شهر در کنار دانش آموزان و دانشجویان علاقه‌مند در سالن کانون فرهنگی تربیتی شهید عسکری برگزار شد.

انتهای پیام/ت

برپایی همایش بزرگ روز جهانی گرافیک در کازرون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل تایلند گفت: این قهرمانی را به شما به واسطه انرژی و دعای خیرتان تقدیم می‌کنم. این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌هایی بود که به عنوان سرمربی و بازیکن تجربه کرده بودم و هر ساله انتخابی جام جهانی یک دستاورد محسوب می‌شود و حالا با توجه به کرونا، این فاصله به ۳ سال رسید. یک برنامه‌ریزی داشتیم و در مسابقات قبلی ۴ بازیکن سابقه حضور در میادین بزرگ را داشتند و این مسیر ادامه پیدا کرد. اردوهای تدارکاتی و بازی‌های زیادی داشتیم.

او ادامه داد: در این تورنمنت هم همه آمده بودند تا سهمیه کسب کنند و ازبکستان خودش به خاطر میزبانی جام جهانی تلاشش فرق می‌کرد و چون یک سهمیه به آسیایی‌ها اضافه می‌شد و دیدید که فاصله تیم‌ها چه میزان کم شده است که ژاپن قهرمان مسابقات در همان گروهی حذف شد. تیم‌هایی هم مثل افغانستان و تاجیکستان به جام جهانی صعود کردند و البته در اروپا هم فرانسه و هلند به این تجربه رسیدند. الان اوکراین و آنگولا هم پس از غیبت دوباره به جام جهانی رسیدند که نشان می‌دهد فوتسال یک ورزش شناخته شده است و نام تیم‌های جدید را می‌بینیم. انتخابی جام جهانی واقعا سخت بود و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، اما مقتدرانه به فینال رسیدیم. خیل عظیم تماشاگران تایلندی خودش به تیم ما هیجان داده بود و ما هم این برد را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنیم. ناقابل است و امیدوار هستم راه‌های رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از حالا برای ما مشخص باشد.

دیگر خبرها

  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است