Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:26:05 GMT

نمایشگاه نگارگری و تذهیب در موزه رضا عباسی گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۱۷۹۲

نمایشگاه نگارگری و تذهیب در موزه رضا عباسی گشایش یافت

«آفرین امامی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: علاقه مندان هرروز از ساعت 10 تا 18:30 می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.
موزه رضا عباسی کاشانی سال 1356 در خیابان شریعتی - نرسیده به پل سید خندان تهران- گشایش یافت و به یاد نقاش مشهور دوره صفوی اهل کاشان، رضا عباسی نامگذاری شد.
به گفته مدیر این موزه، 70 اثر نگارگری استاد «رفعت موسوی» و تعدادی از دیگر بانوان هنرپژوه معاصر در این نمایشگاه عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امامی نام هنرمندانی که در برپایی نمایشگاه مذکور مشارکت کرده اند را به شرح زیر اعلام کرد: سعیده ابراهیمی، آزاده اردکانی، آزاده داودی، فاطمه رحیمی یگانه، الهه موسوی، الناز جعفریان، مهرآفرین اکبری، مونا بیگی، فاطمه براتلو، نسیبه خلیل‌نیا، نسیم جعفریان، نسرین عبدی، مژگان علی پور، منیر زارعی، زهرا یزدانی، سارا افشارپارسا، سلما امیری، زهرا کفاشیان، عاطفه حاجی محمد، فاطمه دبیری، بهناز نوری، ماهگل نظافت، درسا دیانت، زهرا شهبازی، سپیده حسنی و سمیه جهانبخش.
به گزارش ایرنا حدود 50 هزار شیء تاریخی با ارزش در موزه رضا عباسی نگهداری می شود که حدود یک هزار مورد آن در معرض دید عموم قرار دارد.
در این موزه آثار هنری دوره پیش از تاریخ تا قرن 13 هجری عر ضه شده است.
تهرام/7247/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 زهرا موزه نمایشگاه عباسی رضا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه