Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت والیبال قم پس از مدت‌ها بلاتکلیفی با انتخاب مدیران با سابقه ورزشی درخشان پوست اندازی کرد و در خط توسعه فنی قرار گرفته است. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیش از آغاز سال 98 مجمع انتخابات هیئت والیبال قم برگزار شد و بدین ترتیب مهدی حلوایی که پیش از این سمت دبیری این هیئت را برعهده داشت، بعنوان رئیس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی بود که مدت‌ها هئیت والیبال با حکم سرپرست اداره می‌شد و درگیر کشمکش‌های فراوانی بود که با برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت جان تازه ای گرفت.

هیئت والیبال قم به صورت رسمی اعضای هیئت رئیسه و مسئولین کمیته‌های خود را اعلام کرد.

حلوایی پس از جلوس بر روی صندلی ریاست کادراجرایی خود را معرفی کرد تا به این کشتی به گل نشسته سروسامانی بدهد.

بدین ترتیب عاطفه بیات بعنوان نائب رئیس بانوان، سیدجواد حسینی نژاد نائب رئیس آقایان و دبیر هیئت، علی عبدالحی مسئول کمیته مسابقات، مجید مشاعی مسئول کمیته مربیان، مصطفی پناهی مسئول کمیته داوران، سید روح الله شفیعی مسئول کمیته آموزش، سعیده خلیلی مسئول کمیته استعدادیابی بانوان و اسماعیل بداقی به عنوان مسئول کمیته ساحلی منصوب شدند.

مدت‌ها بود هیئت والیبال چنین ترکیبی را در خود شاهد نبود چرا تمامی افراد دارای سابقه ورزشی درخشان در این رشته پرطرفدار هستند که قطعاً حضور آن‌ها می‌تواند گام‌های بزرگی را برای والیبال قم به ارمغان آورد.

از سوی دیگر والیبال قم افزایش سطح فنی را در دستور کار قرارداده و در همین راستا دوره مربیگری بین المللی سطح دو والیبال زیر نظر FIVB فدراسیون جهانی والیبال در جزیره قشم در حال برگزاری است؛ این دوره با حضور شهاب الدین الریامی مدرس عمانی و جواد مهرگان، مدرسین فدراسیون جهانی و با حضور 37 مربی برتر والیبال کشور برگزار می‌شود.

ساری میزبان مسابقات والیبال نوجوانان مازندران شدمیزبانی لیگ ملت‌های والیبال صنعت گردشگری ارومیه را متحول می‌کند؟فهرست تیم ملی والیبال بانوان اعلام شد

 سیدعلیرضا منافی مربی نام آشنای والیبال قم در این دوره حاضر است، از جمع‌های والیبالی خبر تیمداری مجدد قم در لیگ یک این رشته به گوش می‌رسد که بنظر می‌رسد دور از دسترس نباشد.

اندکی حمایت از این رشته می‌تواند روزهای خوبی را برای ورزش قم به ارمغان آورد، والیبال این روزها روزگار روبه جلویی در کشور دارد اما در اداره کل ورزش این مسئله از اهمیت کمی برخوردار است.

شاید اداره ورزش و مجموعه استان هنوز ظرفیت‌های موجود در این رشته را جدی نگرفته‌اند و تمام تخم مرغ‌های خود را در سبد کاراته و مهدی زاده چیده‌اند، غافل از اینکه والیبال هم المپیکی است.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست