Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهرام سرمست روز پنجشنبه در جلسه «ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی و قیام تاریخ ساز یوم الله 15 خرداد و روز جهانی قدس» در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری برنامه های گوناگون؛ صفا، همدلی و همبستگی میان مسئولان و نهادهای مختلف استان را ستود و تصریح کرد: باید مناسبت ‌های ملی و مذهبی در شان و تراز شهر مقدس قم برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که بیشتر از هر زمانی نیازمند تعامل و همبستگی هستیم، خاطرنشان کرد: این همبستگی و فعالیت منسجم با حضور نهادهای مردمی از سلیقه های متفاوت قابل تقدیر است.
وی با اشاره به پذیرایی از سه میلیون زائر در جشن های نیمه شعبان امسال در قم گفت: در مناسبت ‌های گوناگون مذهبی و ملی از جمله نیمه شعبان و عید نوروز عملکرد مطلوبی توسط دستگاه‌ ها و نهادهای مختلف استان به نمایش گذاشته شد.
سرمست با بیان این که در ایام نیمه شعبان امسال در حوزه ترافیک مشکلاتی داشتیم، افزود: گاهی انتقادها با نگاه خیرخواهانه مطرح می ‌شود که قابل پذیرش است، ولی اگر انتقادها بهانه ‌ای برای اهداف سیاسی باشند، قابل پذیرش نیست.
استاندار قم خاطرنشان کرد: با وجود خدمات مثبتی که ارائه شده است، به دنبال احصاء نقاط ضعف هستیم تا در سال های آینده ارائه خدمات ارتقا پیدا کند.
وی گفت: امنیت قم با توجه به اجتماعات و جایگاه مهم این استان، بسیار حائز اهمیت است، چراکه احساس ناامنی در قم می‌ تواند به استان‌های دیگر کشور سرایت کرده و بُعد فراملی داشته باشد، به همین علت، برای امنیت مطلوب فعلی از نیروهای مختلف امنیتی و انتظامی تقدیر می کنیم.
سرمست اظهار کرد: همان طور که امام خمینی تاکید داشتند؛ وحدت کلمه عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است و در آینده بیشتر نیازمند این مساله خواهیم بود.
استاندار قم خاطرنشان کرد: در آینده با تهدیدهای بیشتری روبرو خواهیم بود، از این رو همه باید در مقابل این تهدیدها آماده باشیم تا خدشه ای به وحدت و تعامل ملی ما وارد نشود.
وی با تاکید بر انتقال ارزش ها به نسل جدید گفت: ایثارگران، رزمندگان و شهیدان اسوه‌ هایی هستند که از خود ارزش‌ هایی به‌ جا گذاشتند و در مناسبت‌ های مختلف باید به دنبال انتقال ارزش ‌های انقلاب به نسل جوان باشیم.
استاندار قم همچنین بر بهسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با مشارکت نهادهای مختلف، برای انجام یک اقدام ماندگار تاکید کرد.

** معلمان مسئولیت خطیر تربیت نسل آینده را برعهده دارند
استاندار قم همچنین امروز در آیین بزرگداشت روز معلم با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) شرکت و ضمن قدردانی از مقام معلم اظهار کرد: معلمان مسئولیت خطیر تربیت نسل آینده را برعهده دارند.
سرمست سپس با حضور در مزار شهید مطهری، ضمن ادای احترام به مقام این شهید انقلاب اظهار کرد: شهید مطهری الگوی معلمان و متفکران اسلامی در راستای تربیت براساس معیارهای جامعه ی اسلامی است.
وی معلمی را رسالت انبیا دانست و تصریح کرد: معلمان بخش قابل توجهی از بار مسئولیت خانواده ها و دولت برای تربیت فرزندان و نسل آینده کشور را به دوش می کشند.
وی همچنین با بیان اینکه در زمینه رفاه معلمان و پرداخت مطالبات آنها اقدام های بسیار خوبی در قم انجام شده است افزود: این استان در پرداخت معوقات معلمان در کشور پیشرو است ولی به این مقدار بسنده نمی کنیم.
12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.
7406/ 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انقلاب انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی حضرت فاطمه قم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.

مطهری ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در تمامی نقاط استان نیز مشابه این برنامه ها اجرا می شود و روز جمعه نیز میز خدمت در سراسر استان دایر می شود و در کنار آن حضور گسترده فرهنگیان در نماز جمعه نیز برنامه ریزی شده است.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از همکاران فرهنگی ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی خاص فرهنگیان، مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی هنری ویژه خانواده فرهنگیان در استان و حضور برگزیدگان استانی در نشست‌های خبری و رسانه‌ا ی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

آذربایجان غربی دارای ۲۴ منطقه آموزش و پرورش است و بیش از ۶۷۰ هزار دانش آموز در افزون بر پنج هزار و ۲۰۰ مدرسه با زیر نظر ۴۰ هزار فرهنگی و معلم استان تحصیل می کنند.

کد خبر 6092553

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد