Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:10:23 GMT

قزوین رتبه نخست کشور را از نظر رشد تعداد موکب ها کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۴۱۶۷

قزوین رتبه نخست کشور را از نظر رشد تعداد موکب ها کسب کرد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین، حامد کبودوند در دیدار محمد جلال ‌مآب جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان افزود: در سال 95 میزان تحقق تعهدات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین بیش از 66 درصد بود که این رقم به مدد هم‌افزایی بین مسئولان استان و اعتماد مردم به بیش از 96 درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: شفافیت در هزینه‌ها و ایجاد حس اعتماد در مردم از اصلی‎ترین اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین طی 2 سال گذشته بوده است.
کبودوند با بیان اینکه ستادهای بازسازی عتبات عالیات در شهرستان های استان نیز راه‌اندازی شده اند، اظهار داشت: جمع‌آوری نذورات مردمی به صورت کامل در تمام نقاط استان قزوین انجام می شود.
کبودوند یادآور شد: طرح توسعه حرم طفلان مسلم از سال گذشته آغاز شده و امیدواریم با مشارکت مردم خیر استان قزوین این طرح نیز زودتر از موعد مقرر به پایان برسد .
کبودوند هفته گذشته در حکمی 2 ساله، در پست رئیس ستاد بازی عتبات عالیات استان ابقا شده است.
6101*9925
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان قزوین بازی روابط عمومی نماینده ولی فقیه عتبات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید پرشی گفت: ساخت و بازسازی قطعات در چند ساله اخیر روند رو به رشدی را داشته است و متخصصان این امور ضمن کسب آموزش‌های لازم و نیز  به دست آوردن تجربیات جدید توانمندی خوبی را در زمینه ساخت و بازسازی قطعات مورد استفاده این نیروگاه بدست آورده اند.  


وی تعداد تفکیکی قطعات ساخته شده را ۱۷۵ قطعه و تعداد بازسازی شده را ۸۱ قطعه عنوان کرد و افزود: در مجموع این نیروگاه ۲۵۶ قطعه را در یک ماه گذشته مورد ساخت و بازسازی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه