Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با وجود تماس سعید فتاحی با عوامل تیم فوتبال سپیدرود، برای تغییر ساعت بازی این تیم برابر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، سپیدرودی‌ها با تغییر ساعت بازی مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه سپیدرود رشت با تغییر ساعت بازی این تیم با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی قبل سعید فتاحی با عوامل تیم فوتبال سپیدرود تماس گرفت و اعلام کرد قرار است ساعت بازی این تیم برابر حریف مسجدسلیمانی تغییر کرده و از ساعت ۱۹:۱۵ به ۱۷:۳۰ تغییر کند.

سپیدرودی‌ها با این تصمیم مخالفت کردند و مدعی شدند با توجه به گرمای هوای خوزستان امکان بازی در ساعت ۱۷:۳۰ برای آنها مقدور نیست. لذا با تغییر ساعت بازی موافقت نکرده و مدعی شدند در همان ساعت قبل در میدان حاضر خواهند شد. 

علیرضا هوشیاری مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص مخالفت مسئولان این باشگاه با تغییر ساعت دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی حساسی است و هر نوع تغییر ناگهاتی می‌تواند در روحیه بازیکنان تاثیر بگذارد. از طرفی با توجه به گرمای هوای ترجیح می‌دهیم ساعت ۱۹:۳۰ به میدان برویم تا سلامت بازیکنان به خطر نیفتد.

وی ادامه داد: برای تغییر ساعت بازی باید نظر هر دو تیم را جلب کنند و ما هم با تغییر موافق نیستیم. این موضوع را در جلسه هماهنگی شب قبل از بازی هم اعلام خواهیم کرد و در همان ساعت از پیش تعیین شده به میدان خواهیم رفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سعید فتاحی سپیدرود رشت نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن ۲ نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ۷ نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۶ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف شد.

او در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشته دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات