Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@07:23:25 GMT

خوزستان با همدلی و وحدت بر مشکلاتش فائق می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۴۴۴۹

خوزستان با همدلی و وحدت بر مشکلاتش فائق می‌آید

به گزارش ایکنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در جلسه شورای اداری استان به منظور تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان که امروز، 12 اردیبهشت ماه با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: نقش آیت‌الله موسوی جزایری در استان در طول این چهل سال بر کسی پوشیده نیست و او به نوعی شناسنامه و کارنامه عملکرد انقلاب در استان خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله موسوی‌جزایری شخصیت کم نظیری است و با توجه به توان، همدلی و همراهی که ایجاد کردند و همچنین نقش پدرانه ای که در استان داشتند، همتی که در مسائل مختلف به خرج دادند، اعتدالی که در میان گروه های مختلف سیاسی و قومی داشتند و تلاش‌شان برای موازنه و روان کردن حرکت خدمتگزاری در استان، بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: همچنین همت و تلاش ایشان برای گسترش حوزه‌های علمیه و بسط فرهنگ علوی و تلاش وی برای ایجاد همدلی، وحدت و انسجام در استان، همگی بر کسی پوشیده نیست. خدا را شکر با عنایت مقام معظم رهبری و با حکم و تاکید ایشان، حضور آیت‌الله موسوی‌جزایری در خوزستان مایه دلگرمی ما است تا همچنان بتوانیم از فیوضات این سرور گرامی استفاده کنیم و بهره‌مند شویم.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امامت جمعه اهواز، گفت: حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد نیز از قبل و زمانی که در خرمشهر تشریف داشتند، توفیق خدمت به او را داشته‌ایم. زهد و پارسایی و همچنین خدمتگزاری به محرومین همیشه سرلوحه کار ایشان بوده است. تلاش، بی ریایی و افتادگی او برای خدمت به مردم، زبانزد بوده است و ان‌شاءالله بتوانیم از وجود بابرکت ایشان نیز استفاده لازم را ببریم و امیدوارم بتوانیم در خدمت منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، در کنار سایر ارکان حاکمیتی و اداری در مسیر توسعه و پیشرفت استان گام برداریم.

وی خاطرنشان‌کرد: قبول این مسوولیت و زحمت را به حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد تبریک عرض ‌می کنم. این مسوولیت در حالی که واقعا زحمت است، اما آن را فرصت مغتنم برای خدمت بیشتر و حرکت در مسیر الله و خدمت به محرومین می‌دانم. برای این برادر عزیز و خالص آرزوی موفقیت دارم. واقعا تلاش‌ها و پیگپیری‌های حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد برای حل امور شهرستان و استان در طول مدت تصدی که خدمت ایشان بوده ام، تمام‌قد و شبانه روز بوده است. امیدوارم استان بتواند بهره لازم را از وجود مبارک هر دو بزرگوار و همچنین سایر علمای عزیز ببرد و بتوانیم با ظرفیت بیشتر و همچنین تلاش، همراهی و همدلی بیشتر، شرایط استان را بهتر کنیم.

شریعتی گفت: استان خوزستان مشکلات زیادی را بر خود دیده است. از هشت سال دفاع مقدس تا سیل اخیر که خوشبختانه با همدلی، همراهی و وحدت تمام آحاد جامعه از مردم که در رأس آن هستند و همچنین سایر نهادهای حاکمیتی و دولتی به تدریج بر این سیل فائق آمدیم که در این زمینه نقش ائمه جمعه در شهرستان‌ها بر کسی پوشیده نیست. در این مدت تلاش‌های آیت‌الله موسوی‌جزایری، حمایت‌ها و برنامه‌ریزی‌هایش به ما امید می‌داد و برای ما یک دلگرمی بود.

وی افزود: حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد نیز در مناطق سیل‌زده و کمک‌رسانی به آن‌ها و همچنین تلاشش برای حمایت و همراهی در کارهای ما، امیدبخش بود و این‌ها برای استان مایه نعمت و مغتنم است. امیدواریم که خداوند به همه ما توفیق بدهد که بتوانیم در راه خدمت به اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان سیاست و اقتصاد نماینده ولی فقیه در خوزستان غلامرضا شریعتی تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان، انسان بسیار والا و شایسته یکی از متفکرین انقلاب اسلامی بود و همه گفتمان حضرت امام را به خوبی تفسیر و تحلیل می‌کرد.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه باید ایمان و معنویت را از خود افزایش دهیم، ادامه داد: اگر خود را در تراز پاسدار انقلاب پالایش نکنیم در بسیار از مواقع دچار تزلزل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: تلاش کنیم وحدت در گفتمان نظام که جزء مباحث اعتقادی حکومت و نظام اسلامی است را قوی کنیم.

وی اذعان کرد: باید نسبت به دیگران به عنوان پاسدار پرتحرک‌تر از دیگران در انجام مباحث دینی و اعتقادی و عقیدتی باشیم و در بدنه بسیج این مولفه را با نوآوری رشد دهیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: تلاش کنیم راه شهدایی که از انقلاب اسلامی پاسداری کردند ادامه دهیم، در بین نیرو‌های مسلح از سپاه انتظار بیشتری برای خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب که از وظایف اصلی ماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف الگو باشیم و از پاسداری به خوبی پاسداری کنیم چرا که توفیق الهی به عنوان پاسدار نصیب ما شده و باید قدر دان باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

در پایان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امام‌جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران مزار شهدای گمنام مدفون در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند