Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامی آشنا بر روی نیمکت نارنجی پوشان خواهد نشست.

طرفداری- مسئولان باشگاه سایپا پس از قطع همکاری با علی دایی، ابراهیم صادقی را به عنوان سرمربی جدید نارنجی پوشان انتخاب کردند.  پس از این انتخاب، صادقی گفت:

 اینجا خانه من است و من خودم را فرزند سایپا می دانم و بعد از تکلیف سرمربیگری ابتدا با آقای دایی صحبت کردم و از ایشان اجازه گرفتم و در جلسه ایی که بعدازظهر امروز با حضور مدیران ارشد برگزار شد خواستار رسیدگی به مسائل مالی و مشکلات بازیکنان و همچنین آینده کاری خودم شدم که براساس صحبت های مدیرعامل محترم به زودی ۱۰ درصد پرداختی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از فارس، صادقی ادامه داد:

امیدوارم بتوانم در مسند سرمربیگری تیم فوتبال سایپا موثر و مفید باشم.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!