Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فولاد خوزستان در خانه میزبان تیم پیکان بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

امتیازات هفته بیست و پنجم در اهواز تقسیم شد؛ سهم فولاد خوزستان و پیکان هر کدام یک امتیاز

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فولاد خوزستان در خانه میزبان تیم پیکان بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فولاد خوزستان امروز پنج‌شنبه 12 اردیبهشت ماه در خانه میزبان تیم پیکان است.

در این بازی که در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز در حال برگزاری محمدباقر پورباقر با کمک‌ سعید علی‌نژادیان و رحیم شاهین قضاوت آن را بر عهده دارد و داور چهارم نیز ایوب غلام‌زاده است.

همچنین کمک داوران خط کیوان علی‌محمدی و حسین زمانی هستند و ناظر داوری نیز در دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان ابوطالب طاهریان خواهد بود.

در این بازی احسان مرادیان، ایوب والی، رضا میرزایی، سیامک کوروشی، فرزاد جعفری، میثم دروقی، سینا مریدی (77- مهدی زبیدی)، تاکاهومی آکاهوشی (89- صابر حردانی)، آرش افشین، لوسیانو پریرا و حسن بیت سعید از افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان مقابل پیکان به میدان رفتند.

وحید شیخ‌ویسی، سید مهران موسوی، حجت حق‌وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی (75- محمد خدابنده‌لو)، امیرحسین کریمی، سعید واسعی (86- امیر روستایی)، شاهین ثاقبی (75- مهدی مومنی)، فراز امامعلی و عیسی آل‌کثیر برای تیم پیکان قابل تیم فولاد خوزستان صف آرایی کردند.

نیمه نخست بازی با تک عیسی آل‌کثیر در دقیقه 44 به نفع تیم پیکان به پایان رسید و هر دو تیم به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بخت با شاگردان افشین قطبی یار بود زیرا توانستند گل خورده در دقایق پایانی نیمه نخست بازی را به خوبی جبران کنند و توپ را وارد دروازه تیم پیکان کنند.

حجت حق‌وردی مرتکب خطایی روی شیمبا شد که فرصت خوبی را برای تیم فولاد خوزستان فراهم کرد تا بتوانند آن را به گل تبدیل کنند، آکاهوشی از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین توپ را به مقابل تیرک دوم فرستاد که لوسیانو پریرا به راحتی با ضربه سر آن را وارد دروازه پیکان کرد و کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه 53 در شلوغی محوطه جریمه تیم پیکان توپ به لوسیانو پریرا از فولاد خوزستان رسید که شوت محکم او توسط وحید شیخ‌ویسی گرفته شد.

این بازی با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان افشین قطبی و حسین فرکی در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز امتیازات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور را تقسیم کنند.

انتهای پیام/

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!