Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@18:35:55 GMT

شیخ رباط: وضعیت نفت مسجد سلیمان و سپیدرود بحرانی است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۶۰۶۰

به گزارش ایلنا، در یکی از فینال‌های لیگ برتر فردا (جمعه) تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان دریک دیدار بسیار حساس میزبان سپیدرود رشت است.

این دیدار  به جهت حضور این دو تیم در رتبه های چهاردهم و پانزدهم جدول و اختلاف تنها یک امتیاز از حساسیت فوق العاده ای برای هر دو تیم برخوردار است.

در آستانه این بازی حشمت شیخ رباط  مربی نفت مسجد سلیمان درغیاب فیروزکریمی  پیش از بازی فردای تیمش مقابل سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران گفت:« بازی حساسی را پیش‌رو داریم چرا که شرایط هر دو تیم بحرانی است و نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با تاکید بر اینکه شناخت خوبی از تیم سپیدرود دارند، افزود: «در هفته‌ای که سپری شد سعی کردیم نقاط ضعف و قوت حریف را خیلی خوب شناخته و در تمرینات روی آنها کار کنیم از این‌رو شانس زیادی برای کسب 3 امتیاز این بازی داریم.»

مربی نفت مسجد سلیمان درباره تاثیر کادرفنی جدید روی این تیم، تصریح کرد:« به هر حال ما از وقتی که آمدیم سعی کردیم از لحاظ بدنی شرایط بازیکنان را بهبود ببخشم و الان بهتر از زمانی هستند که تیم تحویل کادرجدید داده شد. در کل شرایط تیم روز به روز بهتر شد و انشالله فردا هم 3 امتیاز این بازی حساس را کسب می‌کنیم.»

ضمن اینکه نادر دست نشان سرمربی  سپیدرود در نشست خبری نتوانست حاضرشود.

گفتنی است این دیدار  فردا راس ساعت 17:30 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به قضاوت بیژن حیدری برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان شیخ رباط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند در تمرین امروز پرسپولیس مورد معاینه دقیق تیم پزشکی با دستگاه های مخصوص مربوط به سنجش قدرت عضله های دست قرار گرفت تا شانس خود را برای دریافت تایید از سوی آنها و ایستادن در دروازه پرسپولیس برای دیدار با سپاهان پیدا کند.

به گزارش مهر، دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس که قبل از آغاز تست پزشکی هم احساس درد ناشی از تحمل وزن داشت با معاینه پزشکان از حضور در دروازه این تیم برای بازی فردا منع شد.

دروازه بان پرسپولیس به هیچ وجه آمادگی لازم را برای مهار شوت های سنگین و چرخش کامل مچ دست ندارد اما اصرار به بازی کردن داشت که منع شد.

بیرانوند در بخش هایی از تمرین اختصاصی دروازه بان ها نیز شرکت کرد تا تلاش دوباره ای برای بهبود وضعیت خود داشته باشد اما کمترین شانس را برای ایستادن در چارچوب دروازه تیمش در بازی فردا با سپاهان دارد.

امیررضا رفیعی دروازه بان جوان سرخ ها که در چهار دیدار قبلی این تیم مسوولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس را داشت گزینه اصلی ایستادن در چارچوب دروازه سرخپوشان است. با این حال باید دید آیا دستیاران اوسمار می توانند بیرانوند را راضی به یک هفته نیمکت نشینی دیگر در لیگ کنند یا این بازیکن در مهم ترین رویداد پنج هفته آخر تیمش در لیگ برتر فصل جاری شرکت خواهد کرد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه ازادی برگزار می شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901510

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!