Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه هجمه‌های استکبار جهانی به ملت و کشور ما تازگی ندارد، گفت: فشار‌های استکبار جهانی در حقیقت عکس‌العمل آن‌ها نسبت به عزت خواهی و باج ندادن ملت و کشور است.

وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته سختی‌ها ما را آب‌دیده کرده است، تصریح کرد: دست استکبار جهانی از منافع ما قطع‌شده است و به همین علت با ما دشمنی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دشمنان از اینکه ملت در کنار نظام ایستادند، ناراحت هستند و تلاش می‌کنند برای ناامید کردن، ملت، را می‌خواهند تحت‌فشار قرار دهند، گفت: این انقلاب و نظام متعلق به ملت است، بنابراین با توجه به اینکه مردم در جنگ، مشکلات و سختی‌ها صبورانه ایستادند و دست از حمایت و پشتیبانی از نظام، انقلاب و رهبری برنداشتند، ضرورت دارد مسؤولان نیز در کنار مردم باشند و در راستای رفع مشکلات آنان گام بردارند.

حجت‌الاسلام صدیقی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک برنامه حساب‌شده و عزت ساز است، افزود: رهبر معظم انقلاب سال‌هاست که موضوع اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قراردادند و مسؤولان را به این مهم دعوت کردند تا کمر همت ببندند و باکار جهادی کار از رفاه‌زدگی فاصله بگیرند و در کنار یکدیگر برادرانه کار کنند اعتماد مردم را جلب و به دولت خط بدهند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید طوری زندگی کنند که مردم احساس تبعیض نکنند، تصریح کرد: اگر مسؤولان دستورات نجات‌بخش، سازنده، نورانی و حکیمانه رهبر انقلاب را نصب‌العین امور خود قرار دهند، مردم نیز به کمکشان می‌آیند و در جنگ اقتصادی مانند جنگ نظامی بر دشمن پیروز می‌شویم.

امام‌جمعه موقت تهران گفت: تا مادامی‌که وحدت بین ملت وجود داشته باشد و همگان زیر چتر رهبری گوش‌به‌فرمان باشند قطعاً اتفاقی نخواهد افتاد.   منبع: فارس   انتهای پیام//ج.ر   در طول ۴۰ سال گذشته سختی‌ها ما را آب‌دیده کرده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم یادواره شهدای گمنام به مناسبت سالگرد تدفین پنج شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد.

این آیین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و تجدیدمیثاق با آرمان‌های والای آنان، در جوار یادمان این شهدا با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و جمعی از مسئولان شهرستان در محوطه دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سخنرانان به تبیین مقام شامخ شهدا و ایثارگری‌های آنان در راه حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: هرکجا مجالس شهدا برگزار می‌شود یقین بدانید میدان مقدس و اطهر فاطمه زهرا(س) خواهد بود.

فرهاد بابلی با بیان اینکه اخلاص یکی از ویژگی‌های شهداست، بیان کرد: اگر علم و دانش وجود داشته باشد، اما اخلاص در عمل نباشد، کمترین فایده را دارد و این اخلاص ویژگی شهیدان بود.

وی، جنگ تحمیلی را بزرگ‌ترین راهکار استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در آن مقطع زمانی شرق و غرب عالم دست به دست هم داده و صدام را کاملاً تجهیز کردند تا به کشور ما حمله کنند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: هدف استکبار از تمام این اقدامات اول شکست انقلاب اسلامی و جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی بود، البته اهداف دیگری مانند از بین بردن تمامیت ارضی ایران هم داشتند و مرز‌های دریایی و خاکی ما را مورد هجمه قرار دادند، اما هرگز نتوانستند ذره‌ای از این خاک را تصاحب کنند.

در پایان این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد با اهدای گل و عطر افشانی مزار پنج شهید آرمیده در این یادمان بار دیگر یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است