Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، جورج پاپادوپولوس، مشاور سیاست خارجی کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ گفت در آن سال یک مامور سیا با او ملاقات کرده است تا از ادعا‌های مطرح شده در خصوص روابط ترامپ با روسیه بپرسد.

به گفته پاپادوپولوس، آن مامور سیا با سرویس‌های اطلاعاتی ترکیه در ارتباط بوده و آنچه که رسانه‌ها او را مامور مخفی اف‌بی‌آی خوانده بودند درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور سیاست خارجی کمپین انتخاباتی ترامپ در این خصوص در حساب توئیتری خود نوشت «خانم آزرا ترک اصلا مامور اف‌بی‌آی نبود، او عضو وابسته سیا به ترکیه بود. به سختی انگلیسd صحبت می‌کرد و در خصوص کار من در بخش انرژی در سواحل اسرائیل و قبرس که رقیب ترکیه هستند با من ملاقات کرده بود».

مشاور سابق ترامپ مدعی شد سازمان‌های اطلاعاتی خارجی که او را هدف قرار داده بودند آگاهی داشتند که او هیچ ارتباطی با روسیه ندارد و تنها به کار او در خط‌لوله «ایست‌مِد» علاقه‌مند بودند.

پاپادوپولوس همچنین ادعا کرد که دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با استرالیا، ایتالیا، ترکیه، اوکراین و انگلیس تبانی کرده بود تا ترامپ را سرنگون کند، کسی که پس از انتخابات سال ۲۰۱۶، رئیس‌جمهور آمریکا شد.

پنج‌شنبه گذشته، نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه، گزارش داد زنی به نام آزرا ترک با پاپادوپولوس ملاقاتی داشته و از او در مورد مسائل مربوط به سیاست خارجی سوالاتی پرسیده است. او خود را به عنوان دستیار تحقیق معرفی کرده بود، در حالی که در واقع یک محقق دولتی بوده که به دنبال ارتباط تیم ترامپ با روسیه بوده است.

رابرت مولر، بازرس ویژه آمریکا پس از دو سال تحقیق در خصوص مداخله (ادعایی) روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ماه گذشته نتایج تحقیقات خود را در یک گزارش تقریبا ۴۰۰ صفحه‌ای جمع بندی کرد و آن را به دادستان کل آمریکا تحویل داد.

در گزارش بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا، که در ۱۸ آوریل منتشر شد به چندین مورد از تلاش ترامپ و کمپین انتخاباتی او برای کارشکنی قضایی اشاره شد. در گزارش نهایی بازرس ویژه دادگستری آمریکا آمده است که به شواهدی دال بر تبانی میان ستاد انتخاباتی ترامپ و عوامل روس دست نیافته است.

شایان ذکر است، پیش از این مسکو بار‌ها اتهامات مقامات آمریکایی در خصوص دخالت در انتخابات آمریکا را رد کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با گزارش مردمی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره صمت، مسکن و شهرسازی، اماکن و اتحادیه املاک یک مشاور املاک در شهرستان کرمانشاه به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

وی افزود: پرونده تخلفاتی این املاکی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

شاهی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6094726

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی وضعیت بیمه اتباع خارجی در قم
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین