Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:32:52 GMT

کمانداران رشته کامپوند راهی چین می شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۹۷۴۸

کمانداران رشته کامپوند راهی چین می شوند

تهران -ایرنا - تیم ملی تیراندازی با کمان در قالب چهار کماندار اسلحه کامپوند به منظور شرکت در دومین مرحله جام جهانی جمعه شب تهران را به مقصد شانگهای چین ترک می کند.

به گزارش ایرنا، ویدا حلیمیان، اسماعیل عبادی، نیما محبوبی و محمد صالح پالیزبان کمانداران اعزامی به چین هستند و این نفرات در شانگهای به تیم ریکرو ملحق خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زهرا نعمتی، پارمیدا قاسمی، شیوا شجاعی مهر، نیلوفر علیپور، صادق اشرفی، محمد صادق کبودانی، رضا شبانی و امین پیرعلی به عنوان کمانداران تیم ملی ریکرو  اول اردیبهشت تهران را به منظور شرکت در اردوی تدارکاتی به مقصد گوانگجوی چین ترک کردند و صبح امروز برای حضور در جام جهانی راهی شانگهای شدند.
مرحله دوم جام جهانی تیراندازی با کمان از سه شنبه (17اردیبهشت) آغاز می شود و محله مقدماتی ریکرو زنان و مردان صبح و مقدماتی کامپوند نیز عصر برگزار خواهد شد.
جام جهانی تیراندازی با کمان از 17 تا 22  اردیبهشت ماه در شانگهای برگزار خواهد شد.
ورزشی**1828**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيروكمان كامپوند چين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات مرحله نخست جام جهانی تیروکمان در مرحله حذفی کمان ریکرو به میزبانی شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.   فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.   رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.   محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.   صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد.   مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.   یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

دیگر خبرها

  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی