Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه – ایرنا - عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به جایگاه معنوی معلم در اسلام گفت: معلمان رسالت بزرگی بر دوش داشته و نقش مهمی در شکل گیری و سرنوشت جامعه ایفا می کنند، از این رو باید رفع نیاز معیشتی معلمان در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: آموزش و پرورش اصل و پایه تعلیم و تربیت است و باید به این دستگاه توجه ویژه ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: معلمی امانت و مسئولیت سنگینی است و باید تمامی مردم و مسئولان قدر تلاش گران این عرصه را بدانند و رفع دغدغه و خواسته های آن ها را در اولویت های خود قرار دهند.
وی افزود: قدردانی از جایگاه والای معلمان و فرهنگیان همانند مسئولیتی است که همه خانواده ها و جامعه در قبال پروردگار، فرزندان و والدین خود دارند.
آیت الله پورمحمدی به جنایات سعودی ها در عربستان و منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا حامی اصلی سعودی ها در منطقه است زیرا که سعودی ها تامین کننده منافع آمریکا هستند.
وی افزود: سعودی ها با آمریکا و اسرائیل که کودکان و زنان بی گناه را به خاک و خون می کشند هیچ تفاوتی ندارند و باید همه مسلمانان در مقابل این گونه حرکات زشت و توطئه های دشمنان هوشیار باشند و ایستادگی کنند.
وی ادامه داد: مردم ایران با تبعیت از ولایت فقیه، نظام اسلامی و قیام و نهضت عاشورا در تمامی سنگرها در برابر آمریکا و هم پیمانانش خواهند ایستاد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
9880/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي عبادي نماز جمعه مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم

ولیعهد عربستان بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

به گزارش تسنیم، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی تاکید کرد که این کشور تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها جهت توقف اقدامات تشدید آمیز و جلوگیری از گسترش آن به کار می‌گیرد. ولیعهد سعودی همچنین بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، ولیعهد سعودی همچنین تاکید کرد که این کشور در کنار مردم فلسطین برای آنچه دستیابی به حقوق آن‌ها برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه خواند، ایستاده است.

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان همچنین بر برقراری آتش فوری در غزه تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

وی تاکید کرد: نیازمند آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه هستیم.

دیگر خبرها

  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام