Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به برخی دشمنی‌ها گفت:پاسخ جمهوری اسلامی به دشمنی‌ها پشیمان کننده‌ خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تبریک روز معلم و با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان از مردم ولایتمدار زنجان تا از فیوضات ماه میهمانی خداوند متعال استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین معلمان را سازندگان هویت ملت دانست و بر تاکیدات مقا معظم رهبری در رابطه با معلمان نیز اشاره داشت و گفت: معلمان سرزمین ما شهدایی همچون شهید فهمیده و شهید شهریاری را تربیت و تحویل جامعه دادند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به تلاش دشمن در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: دشمن در مقابل ما با تمام توان خود آرای جنگی به خود گرفته و در عرصه‌های فرهنگی و رسانه‌ای به نبرد ما آمده که در این راستا باید روحیه برجاانقلابی در تمام آحاد جامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه باید طبق فرموده مقام معظم رهبری در مقابل جنگ تبلیغاتی دشمن آمادگی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: دشمن به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و در این راستا حواس همه باید جمع باشد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به جنجال آفرینی برخی کشورهای منطقه نیز گفت: جمهوری اسلامی با هیچ  کشوری سرجنگ ندارد اما اگر کشوری بخواهد از حد خود عبور کند پاسخ پشیمان کننده‌ای دریافت خواهد کرد.

وی به خروج آمریکا از برجان نیز اشاره داشت و این موضوع را نمونه روشنی از غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها عنوان کرد.

امام جمعه زنجان با اشاره به سیلی که امسال در برخی از مناطق کشور به وقوع پیوست ابراز کرد: دشمن وحدت ملت ایران را نشانه رفته بود که با هوشیاری مردم به نتیجه نرسیدند.

وی با اشاره به حضور نیروهای حشدالشعبی عراق در کمک رسانی به سیل زدگان ایران این حضور را حاوی پیامهای مختلف عنوان کرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به روز کارگر خواستار برطرف شدن مشکلات این قشر شد و گفت: تلاش همه باید در راستای تحقق شعار سال یعنی رونق تولید متمرکز شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله لبنان کوبنده خواهد بود | با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است