Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:35:52 GMT

پذیرش سند آمریکایی - انگلیسی ۲۰۳۰ بی هویتی است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۰۲۳۵

پذیرش سند آمریکایی - انگلیسی ۲۰۳۰ بی هویتی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با اظهار اینکه سند ۲۰۳۰ از سوی آمریکا و انگیس و توسط یونسکو برای کشورهای جهان تدوین شده است اظهار داشت: پذیرش این سند بی هویتی و گذشتن از ارزش‌های دینی است.

وی از معلمان و استادان خواست تا اجازه راهیابی و اجرای این سند ننگین را در جامعه و نظام آموزشی ندهند و افزود: متأسفانه برخی از قلم به دستان بی مسئولیت نیز این سند ننگین را امضا کرده‌اند که مورد رنجش مقام معظم رهبری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه ایران اسلامی کشوری آزاد و مستقل است و برای تحقق ارزشهای دینی شهدای زیادی را تقدیم کرده است یادآور شد: ایران هیچ گاه زیر بار چنین سندی نمی‌رود و تنها از اسناد فرادستی خود تبعیت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید مطهری به منزلت و مقام والای معلمان اشاره و اضافه کرد: برای بهبود وضعیت معیشت معلمان و تکریم این قشر باید تلاش شود زیرا روز معلم روز دفاع از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی است.

آیت الله طبرسی با اظهار اینکه رونق تولید دروازه مهم اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود از مردم و مسئولان خواست تا از تولید ملی حمایت کرده و از خرید اجناس داخلی حمایت کنند.

وی با اشاره به مشکلات گرانی و تورم در جامعه عنوان کرد: برخی تلاش دارند تا گرانی و تورم را بهانه قرار داده و انقلاب و نظام اسلامی را به چالش کشند و در این بین مسئولان و معلمان وظیفه دارند تا مسائل را برای مردم و جوانان تبیین کنند.

امام جمعه ساری همچنین با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان حفظ شئون و حرمت این ماه مبارک را الزامی دانست و از روزه خواری به عنوان یک مفسده اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و از نیروی انتظامی خواست تا به این مظاهر فساد برخورد کنند.

کد خبر 4607045

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله طبرسی خطبه های نماز جمعه امام جمعه ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه تلگراف گزارش داد که انگلیس به شرط تأمین بودجه لازم، قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ ارتش خود را به موشک‌های مافوق صوت مجهز کند.

این روزنامه انگلیسی به نقل از منابع آگاه در دولت این کشور گفت: وزارت دفاع انگلیس اصرار دارد که تسلیحات جدید به طور کامل در خاک انگلیس توسعه و تولید شود و ۲۰۳۰ به عنوان آخرین مهلت برای آن تعیین شده است

تلگراف با این حال افزود این طرح‌های انگلیس در حال حاضر در مرحله اول است و هنوز مشخص نیست که آیا چنین طرح‌هایی اجرایی خواهد شد یا نه.

یک منبع نظامی در دولت انگلیس دراین‌باره افزود که در صورت روی کار آمدن «کایر استارمر» رهبر حزب کارگر انگلیس ارتش مجبور خواهد شد پروژه توسعه موشکی خود را به دلیل کمبود سرمایه گذاری متوقف کند.

کد خبر 6091321

دیگر خبرها

  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • ویدیو/ هوش مصنوعی مس می‌خورد؟
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز