Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@12:02:58 GMT

کشته شدن تعدادی تروریست در مرزهای ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۱۴۲۵

کشته شدن تعدادی تروریست در مرزهای ایران

منابع خبری پاکستان گزارش دادند که در جریان عملیات نیروهای امنیتی این کشور در «ایالت بلوچستان» در نزدیکی نوار مرزی با ایران پنج تروریست کشته شدند.

به گزارش صدای ایران از  رسانه های محلی، نیروهای پاکستانی در دو عملیات در مناطق مرزی «خُضدار و کَچ» (در نزدیکی مرز ایران) به مخفی گاه عناصر تروریستی و جدایی طلب بلوچ یورش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، عملیات مورد نظر پس از دریافت اطلاعات محرمانه از سوی نهادهای امنیتی پاکستان در ارتباط با تردد شورشیان جدایی طلب بلوچ در منطقه انجام شد.

منابع خبری تصریح کردند که در این عملیات تبادل سنگین آتش میان نیروهای امنیتی پاکستان و تروریست ها رخ داده و در جریان آن پنج تروریست کشته شدند.

ایالت بلوچستان پاکستان سال هاست که از خشونت و تروریسم رنج می برد، درماه های اخیر نیز این استان با تعدادی از چالش های امنیتی مواجه بوده و پرسنل امنیتی در این ایالت اغلب در انفجارهای جاده ای و حملات انتحاری هدف قرار گرفته اند.

ماه گذشته نیز در پی دو انفجار تروریستی در شهرهای «کویته و چمن» ایالت بلوچستان و حمله شورشیان بلوچ به نیروهای امنیتی در این ایالت 34 نفر کشته و دست کم 50 نفر زخمی شدند.

رسانه های پاکستانی اعلام کردند: گروه های تروریستی داعش و 'براس' که ائتلافی از سه گروه غیرقانونی شامل ارتش آزادی طلب بلوچ، جبهه آزادی بلوچستان و نیروهای محافظ بلوچ است، مسئولیت بمبگذاری در شهر کویته و حمله به نیروهای امنیتی در جاده «مَکران - گوادر» را برعهده گرفتند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تروریست مرز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم