Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱- بنزین از فردا شب سهمیه بندی می‌شود/ بنزین آزاد، لیتری ۲۵۰۰ تومان+ تکذیبیه
جزئیات سهمیه بندی بنزین با بنزین سهمیه ای هزار تومانی و بنزین آزاد ۲۵۰۰ تومانی مشخص شد که این خبر ساعاتی بعد تکذیب شد، زیرا...

بیشتر بخوانید:

وزیر کشور: قیمت و زمان اجرای نحوه ارائه بنزین در حال کارشناسی است

صف بندی یا سهمیه بندی!

صف طولانی مقابل پمپ بنزین‌ها

 

۲- لطفا ترامپ را بسیار جدی بگیرید
بعد از اعلام تصمیم اخیر ترامپ در پایان معافیت های ششماه نفتی شاهد موج بزرگی از اعلام مواضع و اظهار نظر ها و تحلیل‌ها سیاسی و اقتصادی از سوی مسئولان و سیاستمداران و رسانه ها و کارشناسان اقتصادی و انرژی در ایران و در دنیا هستیم که عموما بدنبال پاسخ به شش سوال اساسی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۳- زلزله در بازار موبایل/ یک فروشنده: چنین شرایط بدی را تاکنون ندیده بودیم
عدم استقبال مردم از خرید گوشی، خروج یکی پس از دیگری شرکت‌های فروش موبایل و افزایش بی‌حد و مرز قیمت گوشی باعث شده فروشندگان موبایل شیراز به تعمیرات رو بیاورند.

 

۴- حکم جلب مهناز افشار صادر شد+ سند
در پی شکایت سید غفار دریاباری از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، حکم جلب این سلبریتی صادر شد.

 

۵- مدافعان حرم یا اسد؟ مسئله این است
 حتی اگر احساس را کنار بگذاریم و منطقی بنگریم، حتی از خود خانواده شهدا هم بپرسیم شاید قبول داشته باشند، درد خانواده شهدای مدافع حرم نسبت به شهدای دفاع مقدس بیشتر است! آنجا که بیشترین حرفی که خانواده شهدای جنگ تحمیلی شنیده‌اند این بوده که از سهمیه استفاده کرده و امکانات رفاهی بیشتر شامل حالشان شده است و... اما خانواده شهدای حرم چه؟! از همسر...

 

۶- طنز عباس عبدی در ماجرای طلبه همدانی
در تيتر يكي از سايت‌ها خواندم «عبدي: اصولگرايان مقصر قتل روحاني همداني هستند!». اين جمله آن‌قدر به نظرم خنده‌دار آمد كه در ابتدا تصور كردم اكبر عبدي كمدين مشهور كشورمان باز طنازي كرده و براي خنداندن مردم جمله‌اي جديد گفته است. بعد مطالعه متوجه شدم عباس عبدي تحليلگر مشهور جناح اصلاح طلب اين تحليل را در شماره امروز دوشنبه روزنامه اعتماد نوشته است که...

بیشتر بخوانید:

ماجرای حمله به طلبه همدانی از کجا شروع شد؟

جزئیات هلاکت قاتل روحانی همدانی/ دستگیری چهار همدست قاتل

جزئیات قتل طلبه همدانی از زبان شاهدان عینی

 

۷- تابلوی راهنما، تیبا را نصف کرد و ٢قربانی گرفت+ عکس
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف مرگبار در بزرگراه همدانی تهران خبر داد.

 

۸- پیشنهاد جک استراو به مقامات ایران برای مقابله با ترامپ
وزیر خارجه اسبق انگلیس رویکرد ضد ایرانی آمریکا را تلاشی برای فقیرتر کردن مردم ایران توصیف کرد و افزود: ' آمریکای دونالد ترامپ، جان بولتون و مایک پمپئو سعی می‌کند تا حد ممکن به اقتصاد ایران ضربه بزند. '

 

۹- اطلاعات فاش‌شده جدید از ابوبکر البغدادی/ از راز سنگینی دست راست تا علت نداشتن انگشتر!
آفتابی شدن سرکرده داعش پس از پنج سال در فایل ویدئویی سبب شد که تحلیلگران با رصد کامل این فیلم بیست دقیقه ای به نکات جالبی دست یابند.

 

۱۰- قیمت‌های شگفت انگیز در بازار خودرو
بازار خودرو کشور این روزها چند نرخی شده است و قیمت‌های مختلفی برای خودروها (چه داخلی و چه خارجی) از سوی مالکان آنها ارائه می‌شود. اگر نگاهی به سایت‌های فروش خودرو بیندازیم، متوجه خواهیم شد برای یک محصول مشخص، چند قیمت مختلف پیشنهاد شده که گاهی قیمت‌های مربوطه نامتعارف و اغراق‌آمیز به‌نظر می‌رسند.

 

 

در ادامه تصاویر و فیلم‌های پربازدید و منتخب هفته را مشاهده نمایید:

فیلمی از کمک سردار سلیمانی به یک خودرو گرفتار در سیل

کاریکاتور جنجالى نیویورک تایمز درباره ترامپ و رژیم صهیونیستی

تصاویر دیده نشده از زیبایی‌های «سیاتل» آمریکا!

 

تصویری از هواداری که در بازی پرسپولیس و سپاهان درگذشت

مسابقات چک‌زنی در روسیه

تصاویر عجیب از ازدواج پادشاه تایلند با محافظ خود

فرهنگ رانندگی در سوئیس

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!

به گزارش ورزش سه، جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال روزهای جالبی را در این تیم پشت سر می‌گذارد و علاوه بر درخشش در ترکیب این تیم تمرینات پرنشاطی را هم پشت سر می‌گذارد.

او در جریان تمرینات استقلال و حتی خارج از تمرینات هم رابطه صمیمانه ای با فول بک ها راست و چپ استقلال پیدا کرده و رفاقت با آنها در رویکرد آنها داخل زمین و حتی تمرینات هم تاثیر مثبت گذاشته است.

با توجه به شکل بازی استقلال که ماشاریپوف برای خلق موقعیت به سمت چپ و راست شیفت می‌شود و کارهای ترکیبی با فول‌بک های تکنیکی-سرعتی استقلال انجام می‌دهد، شناخت بیشتر و درک تاکتیکی و علاوه بر آن رابطه خوب آنها باعث شده تا کیفیت این تیم در فاز هجومی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد.

ابولفضل جلالی با انتشار استوری در اینستاگرام شخصی خودش از تمرینات شخصی زیر نظر مربی‌ بدنساز استقلال به همراه جلال‌الدین ماشاریپوف رونمایی کرد، البته او در تمرین امروز غایب بود و همین زمینه ساز شوخی مجازی مدافع چپ پای استقلال با هافبک ازبکستانی شده بود.

ماشاریپوف پس از تغییر پستی که در تیم استقلال پیدا کرد به شکل قابل توجهی عملکرد خودش و این تیم را بهبود بخشید و فوتبال چشم نوازی را ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • تصاویری جدید از عجیب‌ترین تصادف ایران که پربازدید شده | فیلم
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • چرا برخی از دوقلوها یکی چپ‌دست دیگری راست‌دست هستند
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!