Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:27:29 GMT

ادعای دانایی مسئولان به درد مردم نمی‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۱۴۴۹

ادعای دانایی مسئولان به درد مردم نمی‌خورد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی شجاعی بعد از ظهر جمعه در همایش دهیاران و شهرداران با تأکید بر اینکه برخی مدیران راه را اشتباه می‌روند، اظهار کرد: برخی مسئولان در مسیر درست حرکت می‌کنند اما هدف را درست تشخیص نداده‌اند و برخی راهشان برای رسیدن به هدف تغییر می‌دهند، مسئولی به درد نظام می‌خورد که راه را درست و می‌داند برای رسیدن به تعالی باید چه مسیری را انتخاب کند تا مردم به منفعت برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی افزود: کمبودها نشان از آن دارد که مسئولان راه را درست طی نکرده‌اند.

وی در ادامه اضافه کرد: تجربه نشان داده که مدیران هنوز مدیریت را یاد نگرفته‌اند در حالی که باید با توان جمعی و هم‌افزایی مشکلات را از سر راه برداشت.

توسعه با تقویت شوراها میسر می‌شود

نماینده شوراهای خراسان شمالی نیز در این همایش ضمن ارائه درخواست و پیشنهاداتی برای ارتقای جایگاه اعضای شورای شهر گفت: تقویت شورا یاران به عنوان حلقه‌های اتصال با مردم، مشکلات حواشی شهرها و خندق‌ها، تجهیز و گسترش مراکز پژوهش شوراها نیاز به تجدید نظر دارد.

به گفته مهدی محمدی به دلیل وجود نداشتن مدیریت واحد شهری بارها شاهد موازی کاری و حتی جزیره‌ای کار کردن بوده‌ایم و این نقصی قانونی است که باید مورد واکاوی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در همایش دهیاران و شهرداران علاوه بر نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی دهیاران و اعضای شورای شهرها نیز پیشنهادات و درخواست‌های خود را در حضور وزیر کشور عنوان کردند.

گفتنی است همایش دهیاران و شهرداران با حضور وزیر کشور، معاون عمرانی وزارت و سایر مسئولان استانی بعد از ظهر جمعه برگزار شد.

کد خبر 4607137 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدعلی شجاعی استانداری خراسان شمالی مهدی محمدی شوراهای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش‌ها در استان بوشهر روستامحور برگزار می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده چهارشنبه شب در همایش توسعه آبزی پروری خود معیشتی با مشارکت مردم و محوریت روستاهای ساحلی در تنگستان اظهار داشت: محور این همایش، مردم هستند و برپایی این برنامه در راستای تحقق عملی شعار سال است.

استاندار بوشهر به اولویت‌های اقتصادی سال ۱۴۰۳ در استان بوشهر پرداخت و ابراز داشت: امسال در حوزه اقتصادی، علاوه بر طرح‌های روتین گذشته، بر روی پرورش ماهی در قفس، دامداری، پرواربندی دام سبک و سنگین، پرورش جلبک و کشت گیاهان دارویی تمرکز داریم.

محمدی زاده با تاکید بر اینکه همایش‌ها روستا محور تر می‌شوند خاطر نشان کرد: در واقع، تجربه موفق سال گذشته، در برخی حوزه‌ها را اکنون در قالب همایش برگزار کرده‌ایم و در ادامه نیز در روستاها متمرکز می‌شویم.

وی با اشاره به موفقیت‌های طرح‌های آزمایشی پرورش ماهی در قفس در استان تاکید کرد: پرورش ماهی در قفس چهار لایه دارد که پرورش در نقاط ساحلی، کم عمق، عمق متوسط و عمق بالا در آب‌های استان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت طرح‌های اقتصادی مردم‌محور تصریح کرد: از مزایای طرح‌های اقتصادی مردم محور، این است که هر شخصی با توان و ظرفیت مالی متفاوت می‌تواند سرمایه گذاری کند و سرمایه‌گذاران کوچک و بزرگ، در این عرصه‌ها فعال می‌شوند.

همایش توسعه آبزی پروری خود معیشتی با مشارکت مردم و محوریت روستاهای ساحلی با حضور استاندار بوشهر، معاون اقتصادی استاندار، فرمانداران شهرستان‌های ساحلی و دهیاران و مدیران دانش بنیان و مدیران شیلات و دامپزشکی و سایر مدیران و کارشناسان و فعالان اقتصادی مرتبط در تنگستان برگزار شد.

کد خبر 6100971

دیگر خبرها

  • همایش‌ها در استان بوشهر روستامحور برگزار می‌شوند
  • پس لرزه ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده مجلس /شورای نگهبان واکنش نشان داد
  • ببینید | پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده
  • حساب دهیاری‌های اردبیل شارژ شد
  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان
  • آفت مدرسه‌ها آموزش حافظه‌محور است/ مدل جدیدی از تعلیم و تربیت هوشمند و عالمانه را طراحی کرده‌ایم
  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه در مهربان
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه