Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:11:31 GMT

«حدادی»درجایگاه سوم دو و میدانی دایموند لیگ ایستاد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۲۴۴۷

«حدادی»درجایگاه سوم دو و میدانی دایموند لیگ ایستاد

تهران-ایرنا- «احسان حدادی» دارنده شش مدال طلای پرتاب دیسک مسابقات قهرمانی در نخستین مرحله رقابت های دوو میدانی دایموند لیگ 2019دوحه با ثبت رکورد 66 متر و 78 سانتی متر در جایگاه سوم ایستاد.

به گزارش ایرنا؛ نخستین پرتاب حدادی دراین رقابت با رای داوران و به دلیل خطا پذیرفته نشد، حدادی درپرتاب دوم رکورد 64 متر و 58 سانتی متر را از خود به جای گذاشت،حدادی در پرتاب سوم دیسک را به طول 65 متر و 20 سانتی متر پرتاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده کشورمان در پرتاب چهارم رکورد 66 متر و 78 سانتی متر را به ثبت رساند و با ثبت این رکورد درجدول رده بندی درجایگاه سوم ایستاد.
این درحالی است که حدادی در پرتاب های پنجم و ششم به ترتیب دیسک را به طول 63 متر و 34 سانتی متر و 65 متر و 15 سانتی متر پرتاب کرد.
حدادی با قرار گرفتن در جایگاه سوم شش امتیاز از این رقابت کسب کرد.
در این رقابت که «دانیل ستال» از سوئد،«لوکاس ویشا ایندگر» از اتریش،«احسان حدادی» از ایران، «ریجی جاگرز»از آمریکا،« کریستوف هارتینگ» از آلمان،«پیوتر مالاچوفسکی» از لهستان،«ماسان فینالی» از آمریکا، «اولا استونز» از نروژ، «موزا محمد ابراهیم» از قطر شرکت داشتند نماینده سوئد با پرتابی معادل 70 متر و 56 سانتی متر عنوان قهرمانی را کسب کرد.
ویشا ایندگراز اتریش نیز با ثبت رکورد 66 متر و 90 سانتی متر در جایگاه دوم ایستاد.
تقویم مسابقات دایموند لیگ در سال 2019 ازاین قرار است:
3 می (13 اردیبهشت 98) – دوحه، قطر
18 می (28 اردیبهشت) – شانگهای، چین
30 می (9 خرداد) – استکهلم، سوئد
6 ژوئن (16 خرداد) – رم، ایتالیا
13 ژوئن (23 خرداد) – اسلو، نروژ
16 ژوئن (26 خرداد) – رباط، مراکش
30 ژوئن (9 تیر) – استفورد، آمریکا
5 جولای (14 تیر) – لوزان، سوییس
12 جولای (21 تیر) – موناکو، موناکو
20 و 21 جولای (29 و 30 تیر) – لندن، انگلستان
18 آگوست (27 مرداد) – بیرمنگام، انگلستان
24 آگوست (2 شهریور) – پاریس، فرانسه
29 آگوست (7 شهریور) – زوریخ، سوییس
6 سپتامبر (15 شهریور) – بروکسل، بلژیک
شبک**ورزشی**9144**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دو و ميداني دايموند ليگ حدادي سوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی عربستان درباره حج

به گزارش جام جم آنلاین، عربستان برای اطمینان از عملکرد روان ورود و خرج زائران و کاهش تخلفات احتمالی در حج، مجازات‌های سختگیرانه‌ای در نظر گرفته و با همکاری اداره کل گذرنامه، عواقب شدیدی را برای افرادی که قوانین حج را نقض می‌کنند، تعیین کرده است.

وزارت حج و عمره عربستان تاکید کرد انجام حج بدون کسب مجوزهای لازم غیرقانونی است و ۵۰ هزار ریال سعودی معادل ۱۳۳۰۰ دلار (بیش از ۸۰۰ میلیون تومان) جریمه خواهد داشت. همچنین افرادی که در حال جابه‌جایی زائران بدون مجوزهای لازم دستگیر شوند، همین مقدار جریمه خواهند شد.

مهاجرانی که مرتکب چنین تخلفاتی شوند به مدت شش ماه زندانی و سپس از عربستان اخراج خواهند شد و به مدت ۱۰ سال از ورود دوباره آنها به کشور جلوگیری خواهد شد.

علاوه‌بر این، افرادی که مقررات را نقض کنند، از طریق کانال‌های رسانه‌ای با بی‌اعتباری عمومی مواجه خواهند شد.

وزارت حج و عمره عربستان اخیرا اعلام کرده ۱۵ ذی‌القعده (مصادف با ۲۳ می و سوم خرداد) آخرین روز انقضای روادید عمره خواهد بود، که نسبت به تاریخ انقضای قبلی ۲۹ ذی‌القعده (مطابق با ۶ ژوئن و ۱۷ خرداد) تغییر کرده است. این تغییر با هدف تسهیل حضور روان زائران حج ۲۰۲۴ به شهرهای مکه و مدینه اتخاذ شده است.

موسم حج ۲۰۲۴ از غروب جمعه ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) آغاز می‌شود و در عصر روز چهارشنبه ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) به پایان می‌رسد و با توجه به نزدیکی پایان دوره سه‌ماهه ویزای عمره و آغاز حج، احتمال حضور حجاج غیرقانونی از کشورهای مختلف در مناسک حج وجود دارد.

دیگر خبرها

  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • مانا حسینی در جایگاه هفتم پرتاب نیزه
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • هشدار جدی عربستان درباره حج