Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-28@14:16:04 GMT

عقب ماندگی در برداشت نفت از میادین غرب کارون نداریم

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۲۴۹۹

عقب ماندگی در برداشت نفت از میادین غرب کارون نداریم

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، تورج دهقانی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت امروز جمعه (۱۳ اردیبهشت) در بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی طی نشست خبری با اشاره به ذخیره ۷۰ میلیارد بشکه‌ای محدوده حوزه غرب کارون به عنوان یک حوزه پر ظرفیت و تازه کشف شده گفت: برای توسعه میدان‌های غربی کارون و البته سایر میدان‌های نفتی، طرح‌هایی را مد نظر داریم که البته اخیراً طرح‌هایی نیز در قالب آی پی سی مطرح شده و در حال انجام آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه تا پایان سال جاری نیروگاه برق کارون راه اندازی می‌شود، افزود: این نخستین بار است که شرکت مهندسی و توسعه نفت از نیروگاه حوزه غرب کارون برای فعالیت‌های صنعتی و تجاری خود استفاده می‌کند.

این مقام مسئول همچنین به طرح انتقال نفت خام در حوزه غرب کارون به جاسک در شرق تنگه هرمز اشاره و تصریح کرد: این طرح چند میلیارد دلاری است و خط لوله عظیم ۱۰۰۰ کیلومتری را در دست احداث داریم که در سال گذشته مناقصات آن برگزار شد و عملیات اجرایی آن کلید خورده است.

به گفته دهقانی، در حوزه برداشت از میدان‌های مشترک غرب کارون، نسبت به شریک خود هیچ عقب ماندگی ای نداریم.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: نیروگاه برق شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم گفت: شهرداری‌ها باید ضمن رعایت اصول و قوانین و با نگاه تسهیل گرایانه به شرکت‌های پیمانکار پروژه مربوطه، همکاری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر افزود: استان بوشهر به دلیل شرایط خاص جوی و مشکلات حوزه مخابراتی در بخش ثابت، باید هر چه زودتر در اجرای پروژه فیبرنوری که یک پروژه ملی است، اقدام لازم را اجرایی کنند و در این زمینه شهرداری و اپراتورها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رستمیان با اشاره به تأخیر اتفاق افتادن در اجرای این طرح در استان تاکید کرد: شرکت‌های پیمانکار طرح فیبر نوری باید با افزایش تجهیزات و اقدامات لجستیکی لازم، این عقب ماندگی از برنامه را جبران کنند.

کد خبر 6090068

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • کمک تصاویر ماهواره‌ای به تدقین بیلان حوضه آبریز کارون بزرگ
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت