Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@22:00:31 GMT

بوشهر|عوامل درگیری مسلحانه در برازجان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۲۶۵۵

بوشهر|عوامل درگیری مسلحانه در برازجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری عوامل درگیری مسلحانه در شهر برازجان خبر داد. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، سرهنگ سید جواد رضوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان در همه عرصه‌ها اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمام شبانه‌روز برای ارتقاء امنیت  اجتماعی در جامعه حضوری فعال دارد و با متخلفان در همه حوزه‌ها برخورد قاطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پلیس در شبانه‌روز در  مناطق مختلف دشتستان حضور مستمری دارد افزود: باهمکاری و مشارکت همه جانبه مردم امنیت پایداری در دشتستان برقرار است و در این راستا از همکاری و خدمات مردم قدردانی می‌شود.

رئیس پلیس دشتستان از درگیری مسلحانه در شهر برازجان خبر داد و  تصریح کرد: در پی وقوع درگیری مسلحانه در خیابان فردوسی شهر برازجان  ماموران پلیس امنیت عمومی دشتستان به منظور مقابله با جرائم خشن و پیشگیری از انتقام جوئی‌های احتمالی بلافاصله در محل وقوع جرم حضور یافتند و  بررسی‌های علمی و کارشناسی را آغاز کردند.    

این مقام انتظامی گفت: درنتیجه تحقیقات و بررسی‌های میدانی مشخص شد که سه نفر با هویت معلوم ، به سبب اختلافات  خانوادگی  اقدام به تیراندازی به سمت خودرو و منازل مسکونی یکدیگر کرده‌اند. 

سرهنگ رضوی عنوان کرد: با مشخص شدن هویت متهمان و با هماهنگی مقام قضائی به موازات بازرسی‌های متعدد از مخفیگاه‌های متهمان و تلاش برای دستگیری متهمان ، استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی و بهره گیری از معتمدان محلی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دشتستان  از دستگیری متهمان خبر داد و بیان کرد: در نتیجه اقدامات انجام شده و تنگ@تر شدن عرصه بر متهمان  در نهایت هر سه نفر متهم خود را تسلیم پلیس کردند و سلاح‌های بکار رفته در تیراندازی را تحویل پلیس دادند.

وی برخورد با مجرمان جرایم خشن را از اولویت‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس و دستگاه قضایی شهرستان دشتستان دانست و تاکید کرد: پلیس ضمن  رصد دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز با تشدید اقدامات اطلاعاتی و استفاده از روش‌های علمی کشف جرم،‌ مجرمینی  که امنیت عمومی را به مخاطره انداخته را به تیغ عدالت می‌سپارد.

رئیس پلیس دشتستان با بیان اینکه نقش معتمدان محلی، ‌بزرگان خانواده و ریش سفیدان در مناقشات و منازعات اجتماعی بی بدیل است  تصریح کرد: لازم است این ایفای نقش در کانون‌های خانواده و راهبردهای تقویت سرمایه‌های اجتماعی توسط آسیب شناسان اجتماعی و جامعه شناسان مورد بازتعریف مجدد و واکاوی دقیق قرار گیرد.

سارقان مسلح خودرو در دشتستان دستگیر شدندبوشهر|24 سارق حرفه‌ای در دشتستان دستگیر شدبوشهر|باندهای سرقت در دشتستان متلاشی شد

سرهنگ رضوی ضمن اعلام آمادگی همکاری پلیس با متخصصان حوزه جامعه شناسی و آسیب شناسی اجتماعی، ‌از مراکز دانشگاهی دعوت می‌شود تا با نگاهی علمی به واکاوی علل بروز جرایم خشن در دشتستان بپردازند و راهبردهای پیشگیری‌های مختلف از این نوع بزه خاص و تاثیرگذار در حوزه امنیتی را در دستور کار تحقیقاتی قرار دهند.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند

 
به گزارش تابناک،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

 منبع: میزان

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند