Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@14:00:47 GMT

تا آخر عمر در خدمت رهبری و اسلام می‌مانم

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۲۹۸۷

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: در دیدار خبرگان با رهبری به ایشان گفتم با خدا عهد بستم تا آخر عمر در خدمت شما و اسلام باشم و تا زنده ام در این مسیر باقی بمانم که ایشان گفتند در اهواز بمانید و رخصت ندادند برای سکونت حتی به شهر نجف یا قم بروم.به گزارش بلاغ، آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری روز پنج شنبه در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حضور رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری در اهواز اظهار داشت: کسالت و ضعف مزاجی که دارم و همچنین عارضه بیماری موجب ناتوانی در پاهای من شده و فکر می‌کنم برای اقامه نماز جمعه از نظر شرعی مشکل ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین در هنگام اقامه نماز باید بسیار سعی میکردم که بر سرگیجه خود مسلط شده و روی پاهای خودم بایستم ، بنابراین با خود فکر کردم ادامه این روال ضرورتی ندارد لذا اعلام کردم که از ادامه کار معذورم و هرکس جدیدی بیاید به او کمک می‌کنم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درباره حضورش در اهواز گفت: با توجه به اصرار مردمی و همچنین طلبه‌ها در خوزستان می‌مانم.

وی بیان کرد: طلاب عرب خوزستان ظرفیت بسیار خوبی در استان خوزستان دارند که بدین منظور باید حوزه علمیه را به حدی ارتقا بدیم که نه تنها خوزستان و ایران را تأمین کند بلکه در کشورهای عربی نیز توسعه یابد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حجت‌الاسلام موسوی‌فرد را فردی متدین و انقلابی دانست و گفت: تکلیف خودم می‌دانم که به وی در این مسیر کمک کنم و با توجه به امر رهبرمعظم انقلاب در این رابطه با همه هم استانی‌‌ها هرچه در توان داریم کمک می‌کنیم و امیدواریم ایشان هم به ما کمک کنند.
آیت‌الله جزایری گفت: پیشنهاد می‌شود برای حوزه علمیه خوزستان در جهت تبادل علمی بیشتر بین اهواز و قم، مرکزی در قم درست شود تا طلاب خوزستانی در کنار علما و فضلا در یک موسسه علمی پژوهشی فعالیت کنند و بهره لازم را ببرند.
رئیس‌ دفتر مقام معظم رهبری نیز در این مراسم گفت: آیت‌الله موسوی‌جزایری چند‌ نوبت درخواست کناره‌گیری از مسئولیت نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه اهواز را داشتند و اکنون نیز با حکم رهبر انقلاب در اهواز باقی خواهند ماند.
حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب عنایت خاصی به آیت‌الله موسوی جزایری دارند.
وی با بیان اینکه در خانه وی پیش و پس از انقلاب بر روی مردم باز بوده است، افزود: تربیت نسل بزرگی از روحانیون در حوزه‌های علمیه اهواز از ابتکارات ایشان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان را روحانی خدوم و پا به کاری دانست که در همه عرصه‌ها حضور فعال دارد، ، گفت: از مسئولان استان می‌خواهیم همکاری لازم را با ایشان داشته باشند.
استاندار خوزستان نیزدراین برنامه نقش حضرت آیت‌الله جزایری در استان را در چهل سال اخیر بسیار برجسته دانست و گفت: حضور و فعالیت ایشان یک ظرفیت کم نظیربرای استان به شمار می‌رفت و وی نقش پدری در مسایل مختلف برای استان را به شایستگی ایفا می‌کرد.
غلامرضا شریعتی توضیح داد: اعتدالی که آیت‌الله جزایری در بین گروه‌های سیاسی و قومی برقرار کرده وتلاش برای موازنه و روان کردن حرکت خدمتگزاری به مردم و همچنین همت ایشان برای بسط فرهنگ علوی و تلاش برای ایجاد همدلی برکسی
پوشیده نیست.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این شهید بزرگوار سال ۱۳۴۷ در روستای مرزیجران پا به عرصه وجود گذاشت پس از گذراندن دوران تحصیلات و در سن ۱۸ سالگی به خدمت سربازی اعزام شد.
خدمت سربازی شهید آگلی همزمان با جنگ تحمیلی بود که ایشان برای پاسداری از اسلام و دفاع از حق و حقیقت به جبهه اعزام شد.
شهید مجتبی آگلی دلاور مردی که علاوه بر اینکه سرباز وطن بود از آرمان‌های اسلام و انقلاب نیز دفاع کرد و داستان زندگی اش سرشار از همه خوبی هاست.
سرانجام شهید مجتبی آگلی در سی و یکمین روز از تیرماه سال ۶۷ در سن ۲۰ سالگی در پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!