Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در همایش دهیاران و شهرداران خراسان شمالی اظهار داشت: رسالت مهم شوراهای اسلامی تنها به ساخت و ساز و راه اندازی کار مردم نیست بلکه باید از گنجینه ارزشمند انقلاب که میراث شهدا و امام راحل است صیانت کنند. وی تصریح کرد: دهیاران باید به فکر احیا، تقویت و بهبود شرایط زندگی باشند اما آنچه که من همیشه بدان تاکید داشته ام این است که هیچ گاه وقت خود را در چارچوب امکانات دولتی قرار ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رحمانی فضلی بیان کرد: شوراها و دهیاران باید مدام به فکر ایجاد درآمدهای پایدار، افزایش بهره وری، تغییر سیستم و روش های کشاورزی، شیوه های نوین تولیدی و افزایش مهارت ها باشند.

وی اظهار داشت: اگر شوراها و دهیاران به مردم متصل شوند می توانند بودجه ها را صرف تولید و ثروت کنند در غیر این صورت توسعه محقق نمی شود. وزیر کشور گفت: دهیاران و شهرداران باید بدانند که مطالبه حقوق از قانون بودجه ریزی یک حدی دارد زیرا نکته مهم این است که دنیا با خلاقیت، ابتکار، نواوری، مشارکت جدی و ایجاد امنیت سرمایه گذاری پیشرفت کرده است.

رحمانی فضلی بیان کرد: همیشه از برگزاری جلسات با دهیاران لذت برده ام زیرا سطح سواد بالایی دارند و نمونه های موفق بسیاری از دهیاران در سطح کشور داریم که با به کارگیری سرمایه های مردم خیلی موفق عمل کرده اند. دکتر رحمانی فضلی اظهار داشت: کسانی که مدعی دموکراسی هستند و بیش از ۲۰۰ سال است که نظام های پارلمانی، حزبی و مطبوعاتی دارند اما انتخابات آنان برخاسته از مردم نیست. وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتخابات ایران به گونه ای است مردم با منتخبین آنها عجین شده اند و این افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: باید قوت ها، موفقیت ها و تلاش های ما در جهت نهادینه کردن نظام مردم سالاری افزایش یابد و استقلال، عزت و شوکت جمهوری اسلامی وابسته به این است که نظام دموکراسی را چگونه پیش ببریم. وزیر کشور در ادامه سخنان خود اساس قدرت در کشور را مبتنی به رای مردم دانست و افزود: همیشه حضور مردم و واگذاری مسئولیت ها به مردم یک جریان تاریخی بزرگی را شکل داده و مهم تر آنکه مردم آگاه و علاقه مند ما با بینش عمیق سیاسی خود انتخابات خوبی را نیز رقم زده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب بودجه ساخت و ساز سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:بابک شکارچی گفت: برگزاری کنگره طب ایرانی دو جنبه دارد یکی برای خود مجموعه جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت کشور که شامل پزشک و پرستار و دندانپزشک و مدیکال می‌شود و قسمت دیگر مردم هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.
وی افزود: ما در سازمان نظام پزشکی در تلاش هستیم که همگرایی در این خصوص ایجاد کنیم تا این موضوع را شرح دهیم که طب ایرانی چه توانمندی‌هایی دارد و تا کجا می‌تواند پیش برود کجا می‌تواند در درمان بیماری به کار گرفته شود و کجا نمیتوان از ان استفاده کرد و یک جا‌هایی هست که مردم استقبال می‌کنند که به سمت طب ایرانی بیایند وظیفه ما آگاه کردن اینها است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: مردم تمایل به استفاده از محصولاتی به نام ارگانیک دارند و در بیشتر فروشگاه‌ها این محصولات قیمت بالاتری هم دارد در واقع مصرف محصولات ارگانیک مختص طب ایرانی ما است و می‌توان به این وسیله توریسم درمانی به کشورمان بیاوریم البته فاصله زیادی با این ایده داریم چرا که زیر ساخت‌های آن هنوز انطور که باید در کشور ما مهیا نیست، اما می‌تواند به این موضوع توجه داشت.

دیگر خبرها

  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند