Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:19:49 GMT

پخش چند ویژه برنامه در صدا و سیمای ایلام طی ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۴۸۸۸

پخش چند ویژه برنامه در صدا و سیمای ایلام طی ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای ایلام، محمد بازوند اظهار داشت: برنامه سازان رسانه استانی با تلاش شبانه روزی خود ضمن ایجاد فضای معنوی و پر نشاط برای مؤمنان و روزه داران، ویژه برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی متناسب با ماه مبارک رمضان را تقدیم مخاطبان می‌کنند.

وی به برنامه‌های معاونت سیمای مرکز ایلام اشاره کرد و گفت: پخش زنده ویژه برنامه افطار با عنوان «روشنا» هر روز به مدت ۶۰ دقیقه، و ویژه برنامه سحر با عنوان «سحوره» به مدت ۶۰ دقیقه و همچنین ویژه برنامه تفسیر قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، جمع خوانی قرآن، پخش سریال‌های داخلی و خارجی متناسب با ماه مبارک رمضان، سریال زیر زمین، آیتم‌های آرشیوی رمضان در ایلام، مستندهای پیر مؤذن ومستند گزارشی نان حلال، ادعیه روزهای ماه مبارک رمضان، انیمیشن قصه‌های رمضان، مجموعه خارجی قلب‌های شکسته و همچنین پوشش زنده مراسم لیالی قدر از جمله برنامه‌های متنوع معاونت سیمای مرکز ایلام در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از حال و هوای معنوی رادیو ایلام در این ماه خبر داد و افزود: تهیه کنندگان و برنامه سازان صدای مرکز ایلام با دو برنامه «در خلوت سحر» و «مهمانی» ویژه سحر و افطار به صورت زنده، پخش جمع خوانی قرآن کریم، سخنرانی و حضور کارشناسان مذهبی، پخش مستندهای فرهنگ و آداب رمضان در استان مخاطبان رادیو ایلام را با حال و هوای ماه مبارک رمضان همراه می‌کنند.

مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام به ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده در معاونت خبر مرکز ایلام اشاره کرد و گفت: تهیه گزارش‌های متنوع همچون معرفی مساجد شهرستانها ی مختلف استان، غبار رویی مساجد، اعزام مبلغین به مناطق مختلف استان، رمضان در مرز، تهیه و ارسال اخبار مکتوب، ارتباط زنده با شبکه‌های خبر سراسری از جمله برنامه‌های معاونت خبر مرکز در ماه مبارک رمضان است.

بازوند افزود: در حوزه فضای مجازی هم برای تولید تأمین و انتشار آثار و پیام‌های اثر بخش و پر محتوا متناسب با ماه مبارک رمضان در قالب پ ستر، موشن گرافی، پادکست به استقبال ماه مبارک رمضان خواهیم رفت.

کد خبر 4607414

منبع: مهر

کلیدواژه: صدا و سیمای ایلام ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است

حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکرد‌های محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

به گفته وی، استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

وی افزود: در این راستا ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان دستگا‌های عضو ستاد دهه کرامت در جهت تحقق اهداف مورد نظر از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: آیین‌های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بزرگداشت احمد ابن موسی (ع) و ولادت حضرت امام رضا (ع) در قالب ویژه برنامه‌های مختلف در سطح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی و برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان، گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از ظرفیت نهاد‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و مردمی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات و مراکز فرهنگ و قرآنی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • «هفت» نیامده رفت!
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم