Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران تلنت به‌عنوان بزرگ‌ترین سایت و مرجع استخدام ایران، همیشه تلاش دارد تا شرکت‌ها را در مسیر توسعه نیروی انسانی یاری دهد. برنامه‌ریزی و توسعه صحیح منابع انسانی، پیشنهاد ویژه ایران ‌تلنت در طرح بهاری است. این پیشنهاد، مخصوص شرکت‌های سایز متوسط طراحی شده است.

توسعه منابع انسانی؛ نیاز شرکتهای سایز متوسط

ایران تلنت با بررسی بسیار دقیق نیازهای استخدامی شرکت‌های سایز متوسط ۲۰ تا ۲۰۰ نفره، به این نتیجه رسیده است که بزرگ‌ترین نیاز این شرکت‌ها برنامه‌ریزی صحیح و دقیق برای منابع انسانی به همراه استفاده از ابزارهای صحیح در راستای ایجاد برند ارزشمند کارفرمایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا در طرح بهاره ایران ‌تلنت قابلیتی ویژه در نظر گرفته شده که مشتریان می‌توانند در کنار خرید بسته‌های استخدام ایران‌تلنت با امکانات منحصر به‌ فرد، از ابزارهای پیشرفته برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی ایران ‌تلنت نیز استفاده کنند.

راه‌حلی جامع برای استخدام، توسعه و برنامهریزی منابع انسانی

در این راه‌حل بهاری، علاوه بر بسته‌های ترکیبی استخدام ایران ‌تلنت، غرفه نمایشگاه کار تلنت ‌کوچ با هدف جذب بهترین استعدادهای دانشگاهی کشور و توسعه منابع انسانی با پتانسیل بالا و همچنین دسترسی به بانک جامع اطلاعات حقوق دستمزد ایران ‌سلری به منظور برنامه‌ریزی نیروی انسانی و مدیریت توقعات و هزینه‌های سازمان در نظر گرفته شده است.

در کنار بهترین شرکتها دیده شوید!

در دنیای رقابتی امروز، قرارگیری برندها در کنار یکدیگر و در کنار برندهای بزرگ مزیتی بی‌نظیر به شمار می‌رود. این مزیت در میان‌مدت به شکل‌گیری یک برند کارفرمایی باارزش منجر شده و نهایتاً، هزینه‌های سازمان را کاهش می‌دهد و بهترین نیروهای بازار را به سمت این برندها جذب می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح بهاری ایران تلنت، می‌توانید به صفحه این کمپین در وبسایت ایران تلنت مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۷۷۷۷۰۴  تماس حاصل فرمایید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران حقوق شماره تلفن نیروی انسانی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است

ابوطالب شفقت  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیرو‌های به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کار‌ها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهر‌ها با شهرداران است و راهبرد کلان آنها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شورا‌ها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبود‌ها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • رادان: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است