Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، الکساندر سماکین سرمربی اوکراینی تیم‌ملی تپانچه در خصوص بازدید از سالن تیراندازی هیات خوزستان بیان کرد: من با هدف کمک به تیراندازی، برگزاری کارگاه و دوره‌های دانش‌افزایی و ارتقای سطح فنی تیراندازان و مربیان در رشته تپانچه به این استان سفر کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من از اماکن و تجهیزات تیراندازی اهواز و سالن الکترونیکی بازدید داشتم، به نظرم یکی از بهترین سالن‌های موجود در ایران است و فکر نمی‌کنم در هیچ استانی چنین سالن مجهز با این کیفیت نور و سیبل‌های الکترونیکی وجود داشته باشد.

سرمربی تیم‌ملی تپانچه عنوان کرد: استعدادهای خوبی در این استان وجود دارد که امیدوارم با برگزاری مسابقات و کارگاه‌های آموزشی از این مهم بهره ببریم.

سماکین اظهار داشت: یکی از اقدامات و برنامه‌های فدراسیون حضور من در استان‌های مختلف است که بر این اساس به استان‌های همدان، زنجان، اصفهان و کرمانشاه و اکنون اهواز سفر کردم. به هر حال باتوجه به اینکه تمام ورزشکاران این رشته شرایط حضور در تهران را ندارند، با این برنامه می‌توانند از امکانات مدنظر بهرمند شوند.

سماکین در خصوص حضور تیم‌ملی در مسابقات جام‌جهانی پیش‌رو خاطر نشان کرد: اردوهای تیم‌ملی از دو روز آینده خیلی محکم آغاز خواهند شد. هیچ چیزی در مسابقات جام‌جهانی مشخص نیست و ما برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم. در رقابت‌های گذشته تپانچه دو فینالیست داشتیم، اما این ملاک نیست و باید دید در جریان مسابقات چه پیش می‌آید.

وی در پایان گفت:‌ اکنون نمی‌توان پیش بینی کرد کدام کشورها حریفان اصلی ما در جام‌جهانی هستند، زیرا تمام کشورها بسیار قوی حاضر می‌شوند، به ویژه جام‌جهانی مونیخ یکی از رقابت‌هایی است که تمام کشورها در آن شرکت می‌کنند و یکی از سخت‌ترین مسابقات است. در این مسابقات تمام کشورها با تمام نیرو در آن شرکت می‌کنند و یکی از رقابت‌هایی است که رکوردهای دنیا در آن شکسته می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، دور جدید برگزاری کنسرت‌های پاپ در استان خوزستان از شامگاه روز جمعه هفتم اردیبهشت با برگزاری کنسرت مجید رضوی در سینما فردوسی اهواز پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

ابن خواننده با اجرای بیش از ۲۰ قطعه در این کنسرت، شب ویژه‌ای را برای دوستدارانش ساخت و در اواسط کنسرت نیز رو به حاضران در سالن گفت: اهواز و خوزستان جزو بهترین مردمان ایران هستند که در فضای فرهنگ و هنر کارنامه‌ای درخشان دارند. امیدوارم با همکاری مسؤولین، سالن‌های در خور شان این مردم برای کنسرت ساخته شود.

حمزه صحرایی تهیه کننده کنسرت مجید رضوی در اهواز درباره آغاز مجدد روند برگزاری کنسرت در این استان گفت: مقوله کنسرت در خوزستان پس از اتفاقات کنسرت «سیروان خسروی» که من تهیه‌کننده آن اجرا هم بودم، به مشکلاتی خورد که با تدبیر مدیران فرهنگی استان بالاخره تصمیم بر این شد که بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت در استان باشیم. تلاش و همدلی مدیران فرهنگی استان و فعالان و تهیه‌کننده‌های موسیقی باعث شده که ما با اطمینان در این حوزه فعالیت‌های‌مان را از سر بگیریم و قطعا دیگر ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» تکرار نخواهد شد.

صحرایی افزود: برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری کنسرت در خوزستان صورت گرفته که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد و بی‌شک استان خوزستان که دارای پیشینه‌ای فرهنگی و هنری در همه این سالها بوده، برای ادامه روند کاری در سال پیش رو، کارنامه‌ای پربار را به همکاری مدیران ارشاد در استان تجربه خواهد کرد.

کنسرت مجید رضوی در اهواز به مدیریت حمیدرضا خجندی در اهواز برگزار شد. این در حالی است که طی هفته‌های آینده چهره‌هایی چون معین زد، سهراب پاکزاد، حامیم در این استان روی صحنه خواهند رفت.

کد خبر 6090019 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد