Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:42:03 GMT

تربتی‌نژاد: خدمات ارزنده دولت در سیل نادیده گرفته نشود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۶۰۷۴

تربتی‌نژاد: خدمات ارزنده دولت در سیل نادیده گرفته نشود

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس گفت: در شرایطی که آمریکا اقدامات ضد انسانی را در برابر سیل ایران انجام داده است،‌ نباید انتظار داشت که اقدامات دلسوزانه دولت را به حساب بیاورد.

نورمحمد تربتی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به کمک‌های دولت در سیل اخیر گفت: در هر حادثه یا بحران غیرمترقبه‌ای ممکن است مشکلات عدم رسیدگی وجود داشته باشد، اما در مورد آق‌قلا تا آنجا که من اطلاع دارم، ستاد بحران، وزرا و معاونانشان به طور جدی در صحنه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بحران‌های غیر مترقبه این چنینی، معمولاً نارسایی‌هایی وجود دارد. این نارسایی‌ها طبیعی است و نباید باعث شود که خدمات ارزنده دولت را نادیده بگیریم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا مجلس افزود: ضمن اینکه اشتباهاتی مثل همه جای دنیا انجام شده است، حسن نیت و دلسوزی دولت غیرقابل انکار است. مردم، ارگان‌های نظامی و دستورات مقام معظم رهبری باعث اتحاد آحاد جمعیت این منطقه شد. هر چند در ابتدا کمی غافل‌گیر شده بودیم اما در نهایت مدیریت خوبی در این منطقه اعمال شد. هر وزارتخانه با توجه به حوزه فعالیت‌ها و وظایف خودش، اقدامات خوبی انجام داده است. بنیاد مسکن، آموزش و پرورش و وزارت کشاورزی خسارات را به طور دقیق برآورد کردند. همچنین معیارهای پرداخت توسط ستاد بحران مشخص شده است. خوشبختانه ما توانستیم به مردم اسکان نسبتاً خوبی دهیم. در مورد غذا و تأمین نیازهای اولیه هم بد عمل نکرده‌ایم. می‌توان به تمامی این اقدامات انتقاداتی را وارد کرد اما به نظر من مدیریت بحران دولت در این بحران خوب بوده است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان با اشاره به نقش منفی رسانه‌های معاند در جریان سیل گفت: همانطور که از نام این رسانه‌ها مشخص است، این رسانه‌ها معاند هستند و به عبارتی عناد یا دشمنی دارند. دشمنی آنها با پیشرفت کشور و موفقیت‌های ایران است. دشمن از هر موقعیتی استفاده می‌کند. این دشمنی‌ها طبیعی است و فقط هم در بحران سیل اتفاق نیفتاده است. ضد انسانی‌ترین دشمنی را آمریکا با ما کرد. آمریکا از کمک‌های سایر کشورها به ایران جلوگیری کرد. در شرایطی که آمریکا چنین اقدام ضد ارزشی را انجام داده است، نباید انتظار داشت که اقدامات دلسوزانه دولت را ببیند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل سیل در آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس

 به گزارش تابناک، اقتصادنیوز نوشت:  این سفر در پاسخ به دعوت رسمی گرگلی دلی رئیس «دانشگاه ملی لودوویکای» مجارستان انجام شده است.

این نشست علمی از ۱۷ الی ۲۱ اردیبهشت در بوداپست برگزار می‌شود و طی آن، دکتر احمدی نژاد به عنوان میهمان ویژه در باره اهمیت و ضرورت مقابله با تهدید‌ها و آسیب‌های وارده به محیط زیست سخنرانی می‌کند.

دانشگاه ملی لودوویکای بوداپست، فعالیت آموزشی خود را به طور متمرکز در حوزه خدمات عمومی و مدیریت دولتی به انجام می‌رساند و ریاست آن توسط رئیس جمهور مجارستان منصوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است