Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:39:48 GMT

بازی انتحاری؛ تنها گزینه پدیده شهر خودرو مقابل سایپا

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۷۰۵۲

بازی انتحاری؛ تنها گزینه پدیده شهر خودرو مقابل سایپا

پدیده شهر خودرو فردا باید مقابل سایپای بدون علی دایی قرار بگیرد و چاره‌ای جز بازی انتحاری و کسب سه امتیاز ندارد شکست و تساوی برای این تیم تفاوتی ندارد. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به هفته‌ها و بازی‌های حساس خود نزدیک شده و تمامی بازی‌های برای تمامی تیم‌ها حکم مرگ و زندگی دارد؛ برخی از تیم‌های هنوز دغدغه قهرمانی و بالانشینی دارند؛ برخی مثل سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان می‌‌خواهند به هر قیمت ممکن در لیگ برتر باقی بمانند و برخی نیز مانند ذوب آهن و فولاد و سایپا با وجود اینکه امیدی به قهرمانی یا کسب سهمیه ندارند اما می‌‌خواهند ریتم خوب خود را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما قصه برای پدیده سابق و پدیده شهر خودرو فعلی با همه تیم‌ها متفاوت است؛ آنها می‌خواهند تاریخ‌سازی کنند و برای نخستین بار در تاریخ خود آسیایی شوند؛ با توجه به تغییر نام باشگاه پدیده اگر آنها موفق به کسب سهمیه شوند شاید این یک رکورد برای یک تیم نیز محسوب شود که در 6 ماه سهمیه آسیایی کسب کرده است.

پدیده شهر خودرو فصل را خوب و عالی آغاز کرد؛ آنها لیگ را با شکست از روی نقطه پنالتی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا(ع) آغاز کردند و همه تصور کردند این فصل نیز برای پدیده قرار است مثل تمام فصل‌های قبلی باشد و آنها باید بار دیگر در جستجوی خوشبختی در میانه‌های جدول باشند و در بهترین حالت، فصلی بی‌دغدغه از نظر تجربه سقوط را دنبال کنند.

پدیده شهر خودرو اما تمامی این معادلات را به هم زد آنها روی مربی جسور و جوان و البته کارآزموده خود حساب کرده بودند و البته خوب هم حساب کرده بودند و یحیی نیز پاسخ مناسبی به تماشاگران مشهدی و مدیران پدیده شهر خودرو داد و با وجود تمامی ناملایمات‌ مالی تیم را جلو برد و آنها اینک در جایگاهی هستند که می‌توانند سهمیه آسیایی کسب کنند.

محمد قاسمی‌نژاد: بازیکنان پدیده از گل‌محمدی آرامش می‌گیرند/ در 3 بازی پایانی فرصتی برای اشتباه کردن نداریمنامجومطلق: ترکیب اولیه استقلال مقابل پدیده خوب نبود/ شفر انتقادپذیر نیستقلعه‌نویی: وقتی فحاشی کردند به سینه‌ام زدم و گفتم خیلی ممنون!/ سپاهان و پدیده معادلات آقایان را به هم زدند

نوسان در چند بازی اما سبب شد که آنها مقداری از صدر جدول فاصله بگیرند؛ آنها حتی در برهه‌ای امید به قهرمانی نیز داشتند و صدرنشین بودند اما امروز به لطف نتایج درخشانی که در نیم فصل نخست کسب کردند در بالای جدول هستند.

آنها باید فردا به مصاف سایپایی بروند که علی دایی را ندارد و ابراهیم صادقی را روی نیمکت خود می‌بیند؛ تغییر مربی شمشیر دولبه است و ممکن است سبب شوک و یا سبب افت بیشتر یک تیم شود و باید دید فردا کدام روی سکه خود را به یحیی نشان می‌دهد.

از بدشانسی گل محمدی در این هفته هر دو رقیب مستقیمش برای کسب سهمیه آسیایی یعنی سپاهان و استقلال تهران پیروز شدند و آنها نیز چاره‌ای جز پیروزی ندارند و البته آنها یک دیدار بسیار بسیار بزرگ با سپاهان در هفته بعد در مشهد دارند که بسیاری از معادلات را می‌تواند به سود پدیده رقم بزند.

پدیده شهر خودرو فردا چیزی برای از دست دادن ندارد؛ تساوی دردی از آنها دوا نمی‌کند یا باید ببرند و یا ببازند؛ بازی فردا برای یحیی بازی مرگ و زندگی و جزو مهمترین دیدارهای چند سال اخیر فوتبال مشهد است.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگ یها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام کرده در روز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱پیامک به آنها ارسال شده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

کد خبر 848599 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند