Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب را به نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة الاسلام آقای سیّد عبدالفتاح نواب دامت توفیقاته

اکنون که جناب حجةالاسلام آقای قاضی عسکر پس از یک دوره تلاش موفق در سرپرستی حجاج از این مسئولیت کناره‌گیری کرده‌اند با تشکر فراوان از خدمات گسترده‌ی ایشان، جنابعالی را که برخوردار از صلاحیت‌های وافر و تجربه‌های ارزشمند در امر خطیر حج و اتقان و کارآمدی در سابقه‌ی فعالیتهای خود می‌باشید به نمایندگی خود و سرپرستی حجاج محترم ایرانی منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریضه‌ی حج موهبت بزرگ خداوند بر مؤمنان و فرصت بی‌نظیر فردی و اجتماعی و بین المللی برای آنان است. مهم آن است که ما قدر این نعمت را شناخته و ظرفیت بهره‌مندی از آن را در مقیاس فرد و جامعه افزایش دهیم. چگونگی هدایت و مدیریت این رویداد عظیم، می‌تواند نقش‌آفرین در این شناخت و بهره‎‌مندی باشد، و امید است جنابعالی در این عرصه‌ی حساس مشمول توفیق و کمک خداوند بوده و آزمون شایسته‌ئی را بگذرانید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در احکام جداگانه ای علی تیشه‌کنی را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «احمد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروزآباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه سه انتصاب در حوزه انتخابیه کرمانشاه انجام شده است که یک هفته دیگر شاهد برگزاری دور دوم انتخابات مجلس برای تعیین تکلیف دو کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی می‌باشد

کد خبر 750167

دیگر خبرها

  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران