Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن عاری از پوسیدگی دندان مدارس ابتدایی اردبیل برای اولین بار در کشور در شهر نمین با حضور وزیر بهداشت و معاون درمان وزیر بهداشت و مقام های ارشد استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (14 اردیبهشت ماه) جشن عاری از پوسیدگی دندان مدارس ابتدایی اردبیل برای اولین بار در کشور در شهر نمین با حضور وزیر بهداشت و معاون درمان وزیر بهداشت و مقام های ارشد استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم در ورزشگاه شهر نمین با حضور وزیر بهداشت، معاون درمان وزیر بهداشت، امام جمعه شهرستان نمین، معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل، نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی و مقام های شهرستان نمین برگزار شد.

 

سخنرانی وزیر بهداشت و مسئولان ارشد استانی از جمله برنامه های این مراسم حوزه درمان است.

 

در راستای اجرای این طرح در مدارس ابتدایی استان به تعداد یک هزار و 400 نفر 9 هزار خدمت ترمیم و کشیدن دندان پوسیده ارائه شده است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرحله کشوری سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان خبرگزاری شبستان مشهد روز معلم مسجد ماه رمضان اردبیل عربستان ماه مبارک رمضان مدارس ابتدایی سفر وزیر بهداشت وزیر بهداشت اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فاطمه محمدبیگی، از اعضای ­کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمبود ماما در کشور همچون کادر پرستاری در شیفت‌های سنگین این گروه خود را نشان داده و منجر به خستگی و کاهش کیفیت کار ماما‌ها در کشور شده است.

محمدبیگی گفت: ارتقای سلامت مادران و کودکان، ترویج فرزندآوری و تغذیه به واسطه شیر مادر، جلوگیری از مرگ مادر، کودک و آموزش مراقبت‌های دوران بارداری معمولاً به واسطه ماما‌ها انجام می‌پذیرد.
وی افزود: در قانون جوانی جمعیت به صورت ویژه به کمبود ماما در کشور اشاره شده است به طوری که به ازای هر دو زایمان فعال باید یک ماما در کشور وجود داشته باشد؛ و این در حالی است که این بند قانونی اجرایی نمی‌شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه قرار بود امسال حدود ۳۵۰۰ ماما در کشور استخدام شوند، افزود: در ظرفیت پذیرش و استخدام وزارت بهداشت فقط حدود ۳۰۰ ماما در کشور ثبت شده بود، در حالی که بر اساس آمار‌ها، به جذب و استخدام حدود ۹ هزار ماما در کشور نیاز داریم.
پنجم ماه می، مصادف با ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، روز جهانی ماما نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • علت اصلی سیاه شدن لثه و درمان فوری تیرگی لثه با طب سنتی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • مشارکت دانش آموز آباده‌ای در طرح وارنیش فلوراید تراپی