Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:39:07 GMT

بیش از ۱.۳ تن انواع مواد مخدر در میرجاوه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۸۵۷۳

بیش از ۱.۳ تن انواع مواد مخدر در میرجاوه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ محمد ملاشاهی اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و برخورد قاطع با قاچاقچیان موادمخدر و اشرارمسلح، مأموران هنگ مرزی میرجاوه با رصد اطلاعاتی و مراقبت‌های شبانه روزی به سر نخ‌هایی از ورود محموله بزرگ موادمخدر به کشور آگاه شدند که با تحت پوشش قرار دادن منطقه و مسیرهای احتمالی قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قاچاقچیان موادمخدر به خیال خام خود تصور می‌کردند می‌توانند با استفاده از شرایط جغرافیایی و جوی منطقه محموله خود را وارد کشور کنند اما مرزداران در عملیاتی غافلگیر کننده موفق به توقیف ۲ دستگاه خودور، کشف ۹۸۸ کیلوگرم تریاک، ۳۷۵ کیلوگرم حشیش و ۲۰ کیلوگرم مرفین شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی در سال ۹۸ است.

وی همچنین ضمن تقدیر از مرزنشینان و مرزداران سیستان و بلوچستان گفت: پیشگیری از جرایم نیازمند همیاری مرزنشینان با مرزبانی بوده و هدف این مجموعه از اجرای طرح‌های مبارزه با موادمخدر و قاچاقچیان مسلح در جنوب شرق کشور ارتقا احساس امنیت در جامعه است.

کد خبر 4607749

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی سیستان و بلوچستان مواد مخدر میرجاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان