Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:35:30 GMT

۲۰۰۰ فرصت شغلی در بخش گردشگری استان اردبیل ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۸۵۸۸

۲۰۰۰ فرصت شغلی در بخش گردشگری استان اردبیل ایجاد می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: سیاست اصلی ما در سال جدید رونق اشتغال و تولید بوده که در راستای دستیابی به این هدف دو هزار فرصت شغلی در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایجاد می‌شود. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در همایش روسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: سیاست اصلی ما در سال جدید رونق اشتغال و رونق تولید و مطابق با شعار سال خواهد بود و در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملکرد شهرستان‌ها باید در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قابل توجه باشد اما توجه به ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی و جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری اولویت اصلی تمامی شهرستان‌ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: تکریم سرمایه‌گذار و توجه به توسعه گردشگری در تمامی ابعاد و زمینه‌ها مساله بسیار مهمی است که روسای شهرستان‌ها باید به آن توجه کنند.

دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری اردبیل حمایت ویژه می‌کند + فیلم‌سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری اردبیل شتاب می‌گیردظرفیت وزارت امور خارجه برای توسعه گردشگری اردبیل استفاده می‌شودبرنامه‌های مشترک گردشگری اردبیل و جمهوری آذربایجان اجرا می‌شود

فلاحی گفت: امسال عملیات احداث سه هتل پنج ستاره در اردبیل باید به صورت ویژه پیش برود که احداث این سه هتل در سطح استان در تاریخ اردبیل بی‌سابقه بود.

وی با تاکید بر اینکه تعهد اشتغال اداره کل میراث فرهنگی استان در سال جاری دو هزار نفر است، تصریح کرد: در سال 97 تعهد اشتغال اداره کل بیش از 570 نفر بود که در پایان سال این میزان به بیش از 900 نفر رسید که بسیار قابل توجه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: سه پیست اسکی در سطح استان در حال فعالیت است و احداث دو پل معلق دیگر در کنار پل معلق مشکین شهر می‌تواند استان اردبیل را به استان پل‌های معلق و پیست‌های اسکی تبدیل کند که این جاذبه بسیار خوبی برای گردشگران خواهد بود.

وی اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های زیرساختی در سال 97 آغاز شده است و سعی ما بر اتمام حداکثری آنها در سال 98 خواهد بود و در سال جدید به مباحث آموزشی نیز توجه خواهیم داشت.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد

محمد ثابت اقلیدی در مراسمی که با حضور دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و به منظور واگذاری تعدادی از اتاق‌های ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنر‌های سنتی این استان برگزار شد گفت: در راستای حمایت، توسعه، ترویج و آموزش صنایع دستی این اقدام صورت گرفته است. مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: در حال حاضر ۵ اتاق از ارگ کریم خانی به اساتید درای نشان درجه یک صنایع دستی اختصاص یافته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس تاکید کرد: چنانچه صنایع دستی حمایت شوند زمینه برای توسعه اقتصاد و اشتغال فراهم خواهد شد.

ثابت اقلیدی از مهمترین اهداف چنین اقدامی را گردهمایی هنرمندان در یک مکان و معرفی آن‌ها تولیدات فاخرشان به بازدیدکنندگان و گردشگران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ارگ کریم خانی یکی از جاذبه‌های اصلی و پربازدید کننده‌ترین گردشگری شیراز است حضور هنرمندان صنایع دستی در این مکان تاثیر به سزایی در معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی فاخر استان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است