Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@10:52:00 GMT

الکساندر لاکازت، گزینه جدید بارسلونا برای تقویت خط حمله

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۹۲۸۱

بهترین بازیکن فصل آرسنال مدنظر بارسلونا قرار دارد.

طرفداری - بارسلونا وضعیت الکساندر لاکازت، مهاجم آرسنال را زیر نظر دارد.

به گزارش میگل ریکو از موندو دپورتیوو، در جریان پیروزی آرسنال مقابل والنسیا در نیمه نهایی لیگ اروپا بود که گریزمان در توییترش نوشت: چه بازیکنی است لاکازت! توییتی که دقایقی بعد از سوی ساموئل اومتیتی ریتوییت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جمله به بریس لاکازت در عرض 7 دقیقه مقابل خفاش‌ها اشاره داشت. 

گریزمان همان طور که همه می‌دانند، هدف نخست بارسلونا برای تقویت خط حمله تیم در تابستان گذشته و آتی به شمار می‌رفت و می‌رود. او مهاجمی است که سبک بازی‌اش به مختصات مدنظر پپ سگوارا و اریک آبیدال می‌خورد. بند آزادسازی گریزمان نیز در تابستان پیش رو از 200 به 120 میلیون یورو کاهش پیدا می‌کند. اگر این ستاره فرانسوی حاضر شود به میزان قابل توجهی از دستمزدی که هم اکنون در اتلتی دریافت می‌کند - سالانه 23 میلیون یورو خالص - چشم پوشی کند، بارسلونا به طور جدی به فعال کردن بند آزادسازی او خواهد اندیشید. 

با این حال آنتوان تنها گزینه مدنظر بارسلونا نیست. نام‌های دیگری هم روی میز هست که یکی از آنها دوست صمیمی گریزمان، الکساندر لاکازت است. مهاجم فرانسوی و 27 ساله آرسنال که تابستان 2017 با 53 میلیون یورو از المپیک لیون به جمع توپچی‌ها پیوست و تاکنون در 85 بازی برای این تیم موفق به زدن 35 گل شده است. او امسال هم با زدن 18 گل و ارسال 10 پاس گل، بهترین بازیکن فصل آرسنال شد. لاکازت هم خصوصیات که بارسا از یک مهاجم می خواهد را دارد. مهاجمی فرصت طلب در محوطه جریمه که بتواند در کناره‌ها نیز عملکرد خوبی داشته باشد. اریک آبیدال شناخت بسیار خوبی از لاکازت دارد و حتی ایجنت آنها نیز مشترک است. 

قیمت لاکازت چیزی بین 65 تا 70 میلیون یورو خواهد بود که البته امکان دارد بارسا از گزینه گنجاندن یک یا دو بازیکن در معامله برای عدم پرداخت وجه نقد استفاده کند. بازیکنانی که آرسنال و امری مایل به داشتن آنها هستند. از جمله آندره گومز، ساموئل اومتیتی. بارسلونا تایید کرده که لاکازت یکی از گزینه‌ها است ولی حرفی از مذاکره با آرسنال نزده است. توپچی‌ها اما صراحتا از فروشی نبودن لاکازت حرف می‌زنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)

گل بن وایت به چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (2.9MB)

دیگر خبرها

  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)
  • گل دوم کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۴-۰ چلسی)
  • گل کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۳-۰ چلسی)
  • گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم