Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:53:30 GMT

آب شرب برخی نقاط بهبهان تا عصر شنبه قطع است

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۴۹۹۱۷

آب شرب برخی نقاط بهبهان تا عصر شنبه قطع است

اهواز - ایرنا - آب شرب برخی نقاط شهر بهبهان به دلیل عملیات تعریض پل منطقه چمنک از ظهر شنبه تا ساعت 18 روز شنبه 14 اردیبهشت دچار افت فشار و یا قطعی است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شرکت آب و فاضلاب بهبهان در اطلاعیه این شرکت آمده است: به دلیل عملیات تعریض پل منطقه چمنک از سوی عوامل شهرداری و لزوم جابجایی خط انتقال آب، اهالی مناطق پشت مجموعه ورزشی شهید بقایی، ذوالفقاری، برکه خراسبی و چمنک بهبهان ، در این مدت با افت فشار و قطعی آب روبه رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش بینی می شود تا ساعت 18 روز شنبه عملیات تعریض پل به اتمام برسد و مشکل قطعی آب نیز برطرف شود.
بهبهان در جنوب شرق خوزستان و در 205 کیلومتری اهواز قرار دارد، بنابر سرشماری سال 95 جمعیت این شهرستان 122 هزار و 206 گزارش شده است.
9887/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آب شرب بهبهان قطعي آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از پایان لالیگا به دنبال یک بازی دوستانه برای درآمدزایی بود و امروز اعلام شد که در سئول بازی خواهد کرد. 

این بازی بین 27 می و 1 ژوئن (هفتم تا یازدهم خرداد) برگزار می‌شود. مقطعی که تیم‌های حاضر در یورو 2024 تمرینات آماده‌سازی خود را شروع خواهند کرد.

به این ترتیب بارسا توانست قرارداد یک بازی دوستانه برای کسب درآمد را با موفقیت ببندد. در پایان نیم فصل اول نیز بارسا راهی آمریکا شد تا برابر یک تیم مکزیکی قرار بگیرد و هدف چیزی جز کسب درآمد نبود.
بارسا پیش از این در آسیا برابر ویسل کوبه ژاپن نیز به میدان رفته بود و حالا بار دیگر به شرق دور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم