Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:33:48 GMT

«شاهد آواز» چیدمان با مفهوم سینما و ادبیات است

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۰۶۹۳

«شاهد آواز» چیدمان با مفهوم سینما و ادبیات است

این هنرمند که با چیدمان «شاهد آواز» در بینال ونیز حضور دارد، می گوید این اثر مفهومی سینمایی ادبی دارد که تاثیرگرفته از آثار ژان لوک گدار درباره بوسنی و فلسطین است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشت «پاویون هنر ایران در پنجاه و هشتمین بینال ونیز» ظهر امروز شنبه 14 اردیبهشت با حضور هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی وکمیسیونر ایران در بینال ونیز، سام فرخی، رئیس اداره بازارافزایی بانک آینده  و «رضا لواسانی»، «سمیرا علیخانزاده»  و«علی میرعظیمی» سه هنرمند ایرانی شرکت کننده در این بینال در تالار وحدت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست «علی میرعظیمی»  هنرمند اصفهانی  که با اثر چیدمان «شاهد آواز» در بینال ونیز حضور دارد درباره این اثر گفت:  سینما را خیلی دوست دارم و از طرف دیگر نوشتار و مدیوم هنر استعاره‌ای است که قبل و بعدش را شدت می‌بخشد. این کار به طور مشخص از حدود سه سال پیش آغاز شده و روی مفهومی سینمایی ادبی کار می‌کند و شات ریور شات را بیان می کند که تاثیرگرفته از آثار ژان لوک گدار درباره بوسنی و فلسطین است.

 

وی افزود: خام بودن متریال در این کار بسیار مهم است و از آهن، چوب، شیشه، سلفون، لامپ و … استفاده کرده‌ام.

 

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرحله کشوری روز معلم مشهد اردبیل مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان خبرگزاری شبستان نماز جمعه جشنواره مدهامتان سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد صفحه‌کلید/ طراحی رایج صفحه‌کلید به منظور گیر نکردن دکمه‌هایش است!
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد
  • افتتاح سایت غرفه ایران در بینال ونیز
  • تحریم غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز از طرف هنرمندان اسراییلی
  • سایت پاویون ایران در شصتمین بینال هنر ونیز راه‌اندازی شد
  • هنرمندان اسراییلی غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز را نگشودند
  • چرا غرفه اسرائیل در بینال ونیز تعطیل است؟
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • حضور اساتید برجسته در دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای در ادبیات و هنر