Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:13:02 GMT

رییس هیات تکواندو همدان ابقا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۱۵۴۷

رییس هیات تکواندو همدان ابقا شد

همدان- ایرنا- احسان قنبری با کسب بیشترین رای در مجمع انتخابات رئیس هیات تکواندو استان همدان، برای چهارمین دوره متوالی در این سمت برگزیده شد.

به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی هیات تکواندو همدان امروز شنبه با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید شمسی‌پور این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این انتخابات رسول فروغی و احسان قنبری نامزدهای احراز ریاست هیات تکواندو همدان بودند که احسان قنبری با کسب 14 رای از 16 رای ماخوذه به عنوان رئیس این هیات ابقا شد.
امروز در حالی برای دومین بار متوالی مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان همدان در 2 ماه اخیر برگزار شد که در مجمع قبل که 25 اسفندماه سال گذشته برگزار شد، آرای هر 2 کاندیدا مساوی شده بود.
نکته جالب توجه اینکه در مجمع امروز برخلاف دور قبل، قنبری 14 رای و فروغی تنها 2 رای کسب کردند.
احسان قنبری فرماندار شهرستان بهار از توابع استان همدان نیز هست.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو انتخابات همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رؤسای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و رؤسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران برگزار شد. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به نمایندگی از خانواده بزرگ تکواندو از برگزاری چنین مراسمی تقدیر و تشکر نمود.

ساعی در این رابطه گفت: ورزش ایران اسلامی در آستانه رویداد بزرگ و پر اهمیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس قرار دارد و ورزشکاران دارای سهمیه در تلاش برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی می‌کوشند. بر همین اساس معتقدم برگزاری مراسم و اهدا پاداش ملی پوشان ورزشی خیلی اهمیت دارد.

وی افزود: قهرمانان ورزشی برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران با حضور ریاست محترم جمهور در دو مرحله و در کمتر از ۱۰ ماه را به یاد ندارد. موضوعی که با تدبیر کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان به حقیقت پیوست تا افزایش انگیزه و روحیه ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کرده اند را دوچندان نماید.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: تدبیر و تلاش موفقیت آمیز کیومرث هاشمی و مجموعه مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در تحقق نظریه مقام معظم رهبری، «ایران قوی، ورزش قوی می‌خواهد»، ستودنی و قابل تقدیر است که بدون شک ادامه این روند، توسعه پایدار ورزش را در همه زمینه‌ها در پی خواهد داشت.

ساعی در پایان گفت: بر خود وظیفه می دانم به نمایندگی از دبیر کل، نواب رئیس، اعضای هیأت رئیسه، رؤسای کمیته‌های مختلف فدراسیون، رؤسای هیأت‌های استانی، کادر فنی و اعضای تیم‌های ملی تکواندو، پاراتکواندو و خانواده پرافتخار تکواندو از تلاش‌های مجدانه و دلسوزانه وزیر محترم ورزش و جوانان در برگزاری چنین مراسم باشکوهی تقدیر و تشکر نمایم.

کد خبر 6099767

دیگر خبرها

  • جزئیاتی تازه درباره جدایی زوج عاشق برنامه ماه عسل
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • همه چیز درباره طلاق احسان وسولماز، زوج عاشق ماه عسل
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • (ویدیو) همه چیز درباره طلاق احسان و‌سولماز، زوج عاشق ماه عسل
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد