Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ آئین تجلیل از موذنین، مکبرین و مجریان ستادهای نماز جمعه استان قزوین با حضور حاج سید احمد شمس برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، آئین تجلیل از موذنین، مکبرین و مجریان ستادهای نماز جمعه استان قزوین با حضور شخصیت های استانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این برنامه با حضور موذنین، مکبرین و مجریان ستادهای نماز جمعه استان قزوین در سالن جلسات حسن پور سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه که مسئولان ستادهای نماز جمعه استان قزوین هم حضور داشتند، بیانیه گام دوم انقلاب که مدتی پیش توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، توسط حجت الاسلام و المسلمین میر امینی امام جمعه شهر آبیک تبیین خواهد شد.

میهمان ویژه این برنامه سید احمد شمس مکبر با سابقه و با تجربه نماز جمعه شهر قم بود.

لازم به ذکر است حاج سید احمد شمس از مداحان پیشکسوت قم و از پایه گذاران دیدار مداحان با رهبر معظم انقلاب، در دوران پیش از ریاست جمهوری ایشان است و بیش از ۴۰ سال مکبر نماز جمعه شهر قم بوده است.

 آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در این جلسه اظهار داشت: موذنین، کمبریج و مجریان کسانی هستند که بیشتر وقت ممکن را برای برگزاری هر چه بهتر نماز جمعه می گذارند و قدردانی از این عناوین اقدامی شایسته و ارزشمند است.

وی افزود: با بتوانیم با کمک یکدیگر و با همکاری همه نهادهای مختلف بتوانیم سبب هر چه باشکوه تر نماز جمعه شویم‌

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بعد از ظهر امروز سه شنبه میزبان تیم جوان پیکان تهران خواهد بود.

هرچند این بازی به دلیل حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار خواهد شد اما تیم شمس آذر با انتشار تصویری جذاب و متفاوت به دیدار پیکان خواهد رفت.

پوستر این بازی با تصویری نوستالژیک از سوی تیم شمس آذر گویای یک کری جذاب از سوی شمس آذر برای حریف تهرانی خود است.

در این تصویر که در آن از نماد سر درب دولتخانه صفوی و خیابان شهدای قزوین استفاده شده صادق آلبوصبیح و نسایی دو بازیکن شمس آذر نیز حضور دارند.

این بازی ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092846

دیگر خبرها

  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان