Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:18:37 GMT

کبدی زنجان صاحب خانه شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۲۰۷۷

کبدی زنجان صاحب خانه شد

سالن اختصاصی کبدی زنجان با حضور رئیس فدراسیون کبدی به بهره‌برداری رسید. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آئین افتتاح سالن اختصاصی کبدی زنجان امروز با حضور اورسجی رئیس فدراسیون کبدی و جمعی از مسئولان ورزشی استان برگزار شد و در ابتدا با برگزاری مسابقه نمادین بین دختران کبدی کار زنجانی از رئیس فدراسیون استقبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس اورسجی: ایران یکی از قطب‌های کبدی جهان است/ قول عضویت 5-6 ایرانی در کمیته‌های آسیایی و جهانی را گرفتموضعیت لیگ کبدی با حضور ملی‌پوشان در پروکبدی هندوستان چگونه می‌شود؟افزایش کرسی‌های بین‌المللی در انتظار کبدی

عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی درداین مراسم گفت: از اینکه چنین پیشرفتی را میان دختران نونهال و نوجوان زنجانی مشاهده می‌کنیم بسیار امیدوار به آینده کبدی در زنجان و در کشور هستیم و قطعا خانه‌دار شدن کبدی زنجان ورزشکاران زنجانی را ملزم به تلاش بیشتر برای حضور در عرصه های ملی و جهانی می‌کند.

وی افزود: فدراسیون برای پیش برد اهداف خود در زمینه پیشرفت کبدی از نظر مالی و تجهیزات قطعا کمک‌های خوبی به استان‌های پیش رو همچون زنجان خواهد داشت و حمایت خود را از ورزشکاران و مسئولین کبدی زنجان اعلام می‌کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی در آخر از فعالیت‌های بسیار خوب هیات کبدی زنجان تشکر و قدردانی و حمایت فدراسیون را از این فعالیت‌ها اعلام کرد.

رئیس هیات کبدی استان زنجان گفت: پیشرفت‌هایی بسیاری در‌ سال‌های اخیر در زنجان در کبدی داشتیم و از مهمترین آنها صعود به لیگ برتر در سال 97 و حضور پرقدرت در سال جاری در لیگ برتر بود.

وی  اشاره به افتتاح امروز خانه کبدی که امید بسیاری در دل ورزشکاران و مسئولین استان ایجاد کرد و از حمایت‌های فدراسیون نیز تشکر و قدردانی کرد.

رئیس هیئت کبدی استان زنجان گفت: استعدادیابی در زنجان آغاز شده و تلاش برای جذب استعدادهای برتر در استان همچنان با قدرت ادامه دارد و پیش برد اهداف هیات را نیازمند حمایت‌های فدراسیون دانست.

وی از پیشرفت زیاد شهرستان‌های استان خبر داد و کمبود امکانات را از مشکلات این شهرستان‌ها دانست و از مسئولان حاضر در جلسه حمایت بیشتر از این شهرستان‌ها را خواستار شد که بسیاری از آنها در ساده‌ترین مسائل ورزشی بخصوص ورزش کبدی مشکلاتی دارند.

انتهای پیام/ش

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم

تولد دو، سه، چهار یا پنج نوزاد شبیه هم که همزمان ساکت می‌شوند، گریه می‌کنند، شیر می‌خواهند برای آدم‌های خارج از خانواده، جذاب و نمکی است، اما زن و مردی جوان که یکباره صاحب خانواده‌ای بزرگ شده‌اند، بیشتر دست تنهایی‌های چندقلوداری را می‌بینند.

آقای جعفری پدر این سه قلو‌ها می‌گوید: صاحب سه فرزند شدم جای شکر دارد، اما اگر حمایت نباشد تامین مخارج شان بسیار سخت است، قول های حمایتی فرزندآوری انجام شده اما کامل نبوده است.

وی می‌گوید: لطف خداوند شامل ما شده ولی مخارج سنگین است و خواستار عنایت مسئولان هستم.

مددخانی کارشناس حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: با پیگیری های انجام شده پدر سه قلوها به مجموعه بهزیستی معرفی شد تا در یک شرکت تولیدی در تاکستان مشغول به کار شود و تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم