Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@15:20:37 GMT

تاج با مدیران عامل لیگ برتری برای VAR جلسه برگزار کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۲۲۶۹

تاج با مدیران عامل لیگ برتری برای VAR جلسه برگزار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری بعدازظهر امروز با حضور مهدی تاج، ‏رئیس فدراسیون فوتبال در سالن اجتماعات مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری این جلسه گفت: این نشست را در راستای راه اندازی از سیستم کمک داور ویدئویی در فصل آینده برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مدیران عامل باشگاههای پرسپولیس، سایپا، پدیده مشهد، سپاهان، فولاد خوزستان و پیکان تشکر می‌کنم که در این جلسه حضور داشتند و از بقیه مدیر عاملان باشگاه‌هایی که نیامدند گله دارم.

وی اضافه کرد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در راستای هر چه بهتر برگزار کردن مسابقات این جلسات را برگزار می‌کنند. در نشست امروز در خصوص استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی VAR بحث و تبادل نظر شد. آنچه مسلم است خود باشگاه‌ها باید کمک کنند تا بتوانیم این سیستم را برای فصل نوزدهم راه اندازی کنیم.

کد خبر 4608081

منبع: مهر

کلیدواژه: تکنولوژی کمک داور ویدئویی مهدی تاج فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی