Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- چهاردهمین روز از اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان گلایه رضا رویگری از نداشتن توانایی مالی برای ادامه درمانش اشاره کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان؛ چهاردهمین روز از اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان گلایه رضا رویگری از نداشتن توانایی مالی برای ادامه درمانش اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پول ادامه درمانم را ندارم/مسئولین سینمایی به پیشکسوتان هیچ اهمیتی نمی‌دهند

بازیگر سریال مختارنامه گفت: واقعیت امر پول ندارم که بخواهم درمانم را ادامه دهم، هرچه بوده طی این مدت خرج شده و جایی که قرار است مراحل درمانم را در آن ادامه دهم به شدت گران است و من از پس هزینه های آن بر نمی‌آیم.

رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: واقعیت امر حالم زیاد خوب نیست و از لحاظ روحی کمی ناراحتم. درمان را به صورت کامل متوقف کرده‌ام و به همین دلیل حالم خوب نیست.

وی دلیل توقف روند درمانی خود را اینگونه شرح داد: واقعیت امر پول ندارم که بخواهم درمانم را ادامه دهم. هرچه بوده طی این مدت خرج شده و جایی که قرار است مراحل درمانم را در آن ادامه دهم به شدت گران است و من از پس هزینه های آن بر نمی‌آیم.

بازیگر سریال مختارنامه درباره بی توجهی مسئولین فرهنگی نسبت به وضعیت خود افزود: این مسئولین سینمایی انگار اصلاً ما را نمی بینند و هنرمندان برایشان هیچ جایی ندارند.

وی در همین راستا اضافه کرد: من هیچ توقعی ندارم که مسئولین سینمایی به من کمکی کنند زیرا وقتی هیچ کمکی نه به من و نه به سایر بازیگران نمی‌شود چگونه می توانم از آنها متوقع باشم.

برای مشاهده کامل خبر اینجا  کلیک کنید.

رده‌بندی سنی سینما بدون شک واجب است/نگاه تجاری سینما را به نابودی می‌کشاند

کارگردان فیلم «ماهورا» گفت: حضور خانوادگی در سینما لزوم رعایت گروه‌بندی سنی را دو چندان مهم جلوه می‌دهد. البته از نظر من رعایت مساله گروه بندی سنی به فرد هنرمند بر می‌گردد و قانون‌مند کردن آن کمی مشکل است.

حمید زرگرنژاد کارگردان فیلم سینمایی "ماهورا" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درخصوص طرح جدید رعایت محدودیت سنی برای تماشای فیلم‌های روی پرده سینما‌ها گفت: ما نباید فراموش کنیم که جمعیت بالای تماشاگران سینما در ایران جوانان و نوجوان هستند. اکثر خانواده‌ها هم در کنار فرزندانشان به سینما می‌روند و این حرکت جمعی در ترغیب کردن کودکانشان برای پیگیری و علاقه به سینما بسیار موثر است.

وی در همین راستا ادامه داد: حضور خانوادگی در سینما لزوم رعایت گروه‌بندی سنی را دو چندان مهم جلوه می‌دهد. البته از نظر من رعایت مساله گروه بندی سنی به فرد هنرمند بر می‌گردد و قانون‌مند کردن آن کمی مشکل است، خانواده‌ها باید با آشنایی از آثار سینمایی، کودکان خود را به مشاهده فیلم‌هایی ببرند که مناسب گروه سنی آن‌ها است.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

متن و حاشیه دهمین روز نمایشگاه کتاب تهران/استقبال بی‌نظیر از دوره سی و دوم

دهمین روز از نمایشگاه کتاب تهران، طبق پیش‌بینی‌ها یکی از شلوغ‌ترین روز‌های این رویداد در مدت برگزاری این دوره بود، استقبال مردمی از این روز تا پایان وقت برگزاری با حجم بالایی صورت گرفت، اما همین استقبال مشکلات متعددی را به همراه داشت که طی روز‌های گذشته نیز اتفاق افتاده بود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، دهمین روز و آخرین جمعه سی‌و‌دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با استقبال گسترده اهالی کتاب، نویسندگان و منتقدان ادبی برگزار شد.

دهمین روز از نمایشگاه کتاب تهران، طبق پیش‌بینی‌ها یکی از شلوغ‌ترین روز‌های این رویداد در مدت برگزاری این دوره بود، استقبال مردمی از این روز تا پایان وقت برگزاری با حجم بالایی صورت گرفت، اما همین استقبال مشکلات متعددی را به همراه داشت که طی روز‌های گذشته نیز اتفاق افتاده بود.

شاید نمایشگاه کتاب تهران اتفاق جذابی برای دوستداران کتاب محسوب شود اما مشکل عمده این اتفاق بدون شک خسته کننده بودن این محیط برای اهالی کتاب است. رفتن به نمایشگاه کتاب و رسیدن به محل برگزاری هر چند در مرکز شهر  دغدغه ای بزرگ است.

نبود پارکینگ با ظرفیت متناسب با اقبال مردمی یکی از مشکلات عمده ای بود که در روز تعطیل گریبان مخاطبان را گرفت. با توجه به نبود طرح زوج و فرد اکثر مخاطبان با خودرو شخصی به نمایشگاه آمده بودند که همین عاملی برای ایجاد ترافیک سنگین در محدوده خیابان بهشتی بود.

علاوه بر این نبود استراحتگاه مناسب برای صرف غذا و استراحت مشکل عمده ای که طی این سالها همچنان مرتفع نشده و مخاطبان مجبورند برای این اتفاقات روی زمین و هر گوشه ای را که خالی مانده انتخاب کنند. اتفاقی که بدون شک در شان نمایشگاه با نام بین المللی نیست.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

تدارک رسانه ملی برای ماه مبارک رمضان ۹۸/رقابت سنگین بین برادران محمودی و محمدرضا آهنج

شبکه‌های مختلف سیما برای ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۸ سریال‌های مختلفی را تدارک دیده‌اند تا در این ماه مبارک برای مخاطبان در کنار تاثیرگذاری معنوی، لحظاتی ماندگار را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، شبکه‌های مختلف سیما برای ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۸ سریال‌های مختلفی را تدارک دیده‌اند تا در این ماه مبارک برای مخاطبان در کنار تاثیرگذاری معنوی، لحظاتی ماندگار را رقم بزنند.



سریال «دلدار» به کارگردانی برادران محمودی، سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج سریال‌هایی هستند که قرار است در ماه مبارک رمضان ۹۸ از شبکه های مختلف سیما روی آنتن روند.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

آغاز رسمی فعالیت نمایشگاه قرآن از شنبه هفته آینده/۲ روز دیگر از پوستر بیست و هفتمین دوره رونمایی می‌شود

روابط عمومی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: به امید خدا نمایشگاه شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه به طور رسمی بازگشایی خواهد شد و عموم می‌توانند از آن دیدن کنند.

امیر شمس روابط عمومی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در خصوص زمان برگزاری نشست خبری بیست و هفتمین دوره نمایشگاه قرآن گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته دوشنبه همین هفته مصادف با پانزدهم اردیبهشت ماه نشست خبری نمایشگاه برگزار خواهد شد.


وی در همین راستا ادامه داد: این نشست همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور مسئولین نمایشگاه و همچنین اهالی رسانه برگزار می گردد. در کنار این نشست مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه بین المللی قرآن نیز صورت می پذیرد.

برای مشاهده کامل خبر اینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران رضا رویگری ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست خبری این دوره از نمایشگاه از ساعت ۱۰ یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید