Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت:30 میلیارد ریال به ساخت فرهنگسرای بزرگ در محله سادات یکی از مناطق پایین شهر دوگنبداناختصاص یافته است .

به گزارش ایرنا، غلامرضا تاجگردون روز شنبه در آئین تجلیل از معلمان گچساران اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح بزرگ در کنار طرح های احیای بافت فرسوده ،زیرساخت های فرهنگی و رفاهی این منطقه مسکونی تا حدود زیادی کامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی همچنین از شروع عملیات اجرایی احداث 2 مدرسه در مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان و 20 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
وی با یادآوری بهره برداری از سالن اجتماعات بزرگ آموزش و پرورش این شهرستان که گنجایش 800 صندلی دارد اضافه کرد: در سال های اخیر اقدام های خوبی برای زیرساخت های سخت افزاری آموزش و پرورش این شهرستان انجام شده است.
تاجگردون با اشاره به آسیب هایی مانند فضای مجازی که دانش آموزان را تهدید می کند وظیفه معلمان را در زمان حاضر سنگین ارزیابی کرد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز دانش آموزان و نسل آینده کشور دگرگون شده است.
وی با اشاره به درخواست برخی معلمان آزاد درباره تعیین تکلیف شغلی گفت: تحقق این مطالبه معلمان در دست پیگیری است.
تاجگردون با تقدیر از خدمات خستگی ناپذیر معلمان در سنگر تعلیم و تربیت از زحمات اینقشر فرهیخته قدردانی کرد.
در این آئین تعدادی از معلمان گچسارانی و استان کهگیلویه وبویراحمد که در مسابقات ملی و استان رتبه های برتر را کسب کرده بودند با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی تقدیر شد.
در این مراسم همچنین خانواده های معلمان شهید،جانباز، معلمانی که در یک سال گذشته دار فانی را وداع گفته اند نیز تجلیل شد.
در مجموع 300 فرهنگی در آئین تجلیل از معلمان در شهر دوگنبدان تجلیل شدند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران 25 هزار نفر دانش آموز و حدود 2 هزار فرهنگی دارد.
8143/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اختصاص اعتبار فرهنگسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرام رئیسی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند که از این تعداد، پنج هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰۰ نفر نیز دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: از جمله خدمات امداد ویژه این قشر می‌توان به پرداخت کمک هزینه تحصیلی، توانمندسازی، مشاوره تحصیلی و دوره‌های آموزش تست‌زنی و آمادگی برای کنکور ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد اشاره کرد.

رئیسی با بیان اینکه ۱۴۰ نفر حامی معلم، حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، ابراز کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم، یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

کد خبر 749443

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد