Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@20:11:57 GMT

علی اکبری به سازمان UFC پیوست

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۵۳۳۲۶

خرداد؛ «امیرعلی اکبری» فایتر (مبارز) مطرح و پرافتخار ایرانی در رشته هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) به سازمان حرفه ای UFC پیوست.
به گزارش ایرنا، امیرعلی اکبری روز شنبه در نخستین نشست خبری خود گفت: امروز بعد از چهار سال که در این رشته هستم با دوستان رسانه ای صحبت می کنم. یک ایرانی که در داخل کشور فعالیت می کند اکنون در مسابقاتی حضور دارد که مهمترین و بالاترین رویداد حرفه ای جهان است و می تواند پرچم کشور را به اهتزاز درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برای نخستین بار است که یک ایرانی با پرچم کشورمان در سازمان UFC که بالاترین سطح را دارد به میدان می رود.وی ادامه داد: از جایی که مسابقات ما از این پس سخت تر خواهد بود توافقی با باشگاه سوئدی برای برگزاری کمپ داریم و از این پس می خواهیم 70 درصد کمپ ها را در ایران برگزار کنیم.علی اکبری در خصوص قطع همکاری با مربیان ایرانی، گفت: «علی استکی» به دلیل مشغله کاری دیگر در کنار ما نیست و از تلاش های وی تشکر می کنم، چرا که وی مثل برادرم است. علاوه بر مربی جدید ایرانی در بخش بوکس، بزودی مربی موی تای و جوجیتسو را نیز از خارج کشور به کادر اضافه می کنیم.وی در مورد اینکه گفته می شود خودش حریفان را گزینش می کند ادامه داد: سازمان UFC به فایتر (مبارز) اجازه نمی دهد که حق انتخاب داشته باشد و اگر به مصاف حریفان نروید به مدت سه تا چهار ماه بیرون خواهید ماند.اکبری در خصوص مشکلات سفر به برخی کشورها تصریح کرد: از UFC خواسته ام مسابقات در کشورهایی تدارک دیده شود که اطراف ما باشد چرا که رفتن به آمریکا برای ایرانی ها سخت است.وی در خصوص مبارزه به نماینده آمریکا در آخرین مبارزه اش توضیح داد: در روسیه هیچکدام از فایترهای سنگین وزن این کشور حاضر نشد با من مبارزه کند و در نهایت حریف آمریکایی که از سال 2012 شکست نخورده بود به مصاف من آمد. متاسفانه هیچ فردی نگفت که امیرعلی اکبری آمادگی بالایی دارد و حریف آمریکایی را ضعیف جلوه دادند در حالی که من نقشی در انتخاب او نداشتم.وی در پاسخ به اینکه فایترهای دیگری در ایران می توانند به جایگاه او برسند، گفت: فایترهای خوبی در ایران هستند و بخشی از آنها در تیم ما حضور دارند که در گرجستان نیز به میدان رفتند. به طور قطع در آینده فایترهای خوب دیگری از ایران در UFC خواهیم داشت. تمام تلاش من این است که این ورزش را در ایران از ممنوعیت در بیاوریم.وی افزود: هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) جزء پردرآمد ترین رشته های جهان است و شاید روزی پردرآمد ترین ورزشکار دنیا شدم. به UFC آمدیم تا ثابت کنیم که ایرانی ها نیز می توانند در این سازمان حرفه ای به موفقیت برسند.این قهرمان در خصوص انتشار پستی مبنی بر دعوت از ایرانی ها برای مبارزه، تاکید کرد: این جریانی بود که برای آن برنامه داشتیم و می خواستیم در رشته MMA در ایران استعدادیابی کنیم تا آنها را وارد تمرینات کنیم.دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی فرنگی جهان در مورد نخستین مبارزه اش در سازمان UFC اظهار داشت: در سنگین وزن این سازمان 30 مبارز وجود دارد که من تنهاترین مبارز خاورمیانه هستم. تلاش می کنیم حداکثر تا شهریور ماه نخستین مبارزه را برگزار کنیم. سازمان نیز به ابوظبی آمده که این یک نکته ای مثبت است.این قهرمان در مورد ممنوعیت این رشته در ایران گفت: هیچ نامه ای در خصوص ممنوعیت این رشته پرطرفدار صادر نشده و تلاش می کنیم تا این رشته را در ایران رسمی کنیم.وی در خصوص بستن سربند یا حیدر کرار خاطرنشان کرد: این کار من تا امروز دلی بوده است و هیچ بحث تبلیغاتی در آن دخیل نبود. تا امروز نیز یک ریال از داخل کشور و از حامی مالی دریافت نکردم و تا جایی که بتوانم این کار را ادامه خواهم داد. علی اکبری در خصوص حمایت سپاه پاسداران گفت: همه ما ایرانی هستیم و سپاه پاسداران نیز حافظ امنیت کشور است، اما تا امروز هیچ حمایتی از هیچ نهاد و سازمانی نداشتم و زیر پرچم اهل بیت و امیر المومنین (ع) هستم و خدا تنها حمایت کننده من بوده است.در پایان این نشست خبری قراداد وی با سازمان حرفه ای UFC به صورت رسمی به امضا رسید.

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۵۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست

مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران به جمع ملی‌پوشان پیوست.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال که اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند